Florence Pugh je ambasadorica za Tiffany & Što
Dvadesetsedmogodišnja Florence Pugh odnedavno ne može izbjeći svjetla reflektora. Britanska glumica glumila je u najnovijem filmu Christophera Nolana “Oppenheimer” koji od premijere prije dva tjedna konstantno bilježi sjajne kritike. Međutim, njegova je uloga značajna i izvan korporativne industrije. Pozvana je na suradnju s renomiranim američkim luksuznim draguljarom i specijaliziranom maloprodajom. Dakle, službeno je- Florence Pugh je ambasadorica tvrtke Tiffany & Co.
Ženski duh brenda
Tijekom godina, Tiffany & Co. povezivalo se s mnogim kultnim trenucima u pop kulturi. Njihova glavna trgovina na Petoj aveniji u New Yorku, često nazivana “Tiffany’s Flagship Store”, postala je simbol luksuza i romantike. Brend također brine o svom besprijekornom imidžu i pažljivo surađuje sa zvijezdama. Florence Pugh je ipak odličan primjer za mnoge žene. Zaslužila ju je uloga Amy March u adaptaciji “Male žene”. međunarodnu slavu i nominaciju za Oscara u kategoriji najbolje sporedne glumice.
U najnovijem filmu “Oppenheimer” glumica glumi zavodljivu psihijatricu zaljubljenu u glavnog lika. Mlada, talentirana zvijezda u usponu svih vrsta kinematografije majstorski je predstavila svoj lik, stekavši priznanje iz cijelog svijeta. Nije ni čudo što su je Tiffany & Co odlučili imenovati za novo lice svog brenda. ” Uzbuđen sam što mogu najaviti ovu suradnju ” – napisao je Pugh na Instagramu. “Jednako poseban dan za snimanje ove kampanje jer sam tada još uvijek skrivao svoju obrijanu kosu. Hvala ti što si mi dopustio da budem ono što jesam “.
Florence Pugh je ambasadorica Tiffany & Co i njihovog unikatnog nakita
Brend je pozvao svoje ambasadore na suradnju u predstavljanju najnovije kampanje koja predstavlja proširenje njihove dobro poznate kolekcije Tiffany Lock. Tiffany Lock jedinstveni je komad s bogatom poviješću koja seže do početaka tvrtke 1800. godine. Ovi lokoti, s karakterističnim Tiffany znakom, izvorno su imali praktičnu funkciju, no s vremenom su se transformirali u simbol ljubavi i privrženosti. Parovi su ih počeli izmjenjivati kao dokaz svojih osjećaja, a s vremenom su i postali sinonim za neraskidive veze među ljubavnicima.
“Oduševljeni smo što možemo predstaviti nove izraze teme Tiffany Lock”, rekao je Alexandre Arnault, izvršni potpredsjednik Tiffany & Co. “Ambasadori naše kuće predstavljaju nove dizajne u kampanji koja je utemeljena na ideji ljubavi, koja je središnja DNK našeg brenda od njegova osnutka 1837. godine.” Proširena kolekcija stoga je privlačna svim spolovima i nudi raznoliku ponudu nakita, uključujući privjesci, prstenje, naušnice i narukvice. Svaka zvijezda kampanje prikazana je u Lockovim najnovijim dizajnima, a svaka ima snažan izgled simbol koji predstavlja neraskidive veze. Bez sumnje, imenovanje Florence Pugh za ambasadoricu Tiffany&Co bio je izvrstan marketinški potez za brend koji, poput glumice, želi širiti pozitivne vrijednosti u modernom svijetu.
Ostavite komentar