Burberry s novom kampanjom “Year of Rabbit”.
Britanska luksuzna modna kuća Burberry poznata je po izuzetno promišljenim reklamnim kampanjama. Brend uvijek uključuje tim ljudi u svoju proizvodnju i gradi jedinstvenu atmosferu oko najnovijih kolekcija. Prošle smo godine bili svjedoci kampanje “Noć prije”, pune uzbuđenja i iščekivanja blagdana. Ovaj put Burberry svijetu predstavlja nešto sasvim drugačije. Kampanja 2023. je nadahnuta Kineska nova godina i otkriva kolekciju odjeće u kojoj motiv zeca ima posebnu ulogu.
Godina zeca, kakve će promjene donijeti?
22. siječnja, prema kineskom horoskopu, ulazimo u sljedeću godinu, ne slučajno nazvanu Godinom zeca. To je zato što će vodeni zec biti njegov zaštitnik. Prema kineskoj astrologiji, životinjski znakovi zodijaka već tisućama godina određuju ljudsku sudbinu. Nadolazeća godina Zeca bit će puna harmonije i reda, prema Kinezima, to će vam omogućiti da dođete do daha i privremeno zastanete u neprestanoj žurbi. Godina Zeca također bi trebala donijeti obilje, ostvarenje strasti i uspjehe, kao i ispunjenje snova. I sve to nakon teške i kaotične godine Tigra koju smo proživjeli 2022.
Čini se da je to poruka koju Burberry pokušava prenijeti u svoju najnoviju kolekciju odjeće. Također je rečeno da brend pozdravlja novu perspektivu i želi je proširiti svojim potrošačima. Novom kampanjom potiče ljude na: “iskustva izvanrednog za pronalaženje samopouzdanja, strasti i kreativnosti”. No, je li ta utopijska glavna ideja vidljiva u odjeći nadolazeće kolekcije?
Klasičan monogram sa zabavnim prizvukom
Nitko se neće iznenaditi što je zec ključni motiv koji se provlači kroz cijelu kolekciju, u raznim verzijama inspiriranim popularnim crtićima. No, Thomas Burberry odabrao je zanimljiv i pomalo smiješan naglasak. Pa, klasični monogram marke koji je dizajnirao Riccardo Tisci, pretvorio ga je u zečje uši. U najnovijoj kolekciji krasit će žensku, mušku i dječju odjeću, ali i kultnu Lola torbu i dodatke.
Grafički printovi zečeva pojavljuju se na haljinama s elegantnim naglaskom mašne, polo majicama dugih rukava i tankim tajicama, između ostalog. Vječno moderne Varsity jakne također stižu ovaj put u jakoj paleti boja jarko crvene i tamnoplave, s vidljivim Burberryjevim posvetom godini zeca na prsima. Dodatno, dizajnerica je eksperimentirala s oblikom samog monograma. Tako su neki od motiva zečića postavljeni leđa uz leđa, tako da se uši spajaju u obliku srca, dok se drugi nalaze na vrhu Burberry logotipa.
No, ovaj šaljivi redizajn kolekcije nije jedini vrhunac kampanje Godina zeca 2023. Burberryjevi napori idu dublje od same kolekcije – brend je odlučio počastiti Godinu zeca video isječkom. Na snimci glume glumci Qi Xi, Shi Pengyuan i atletičar Zhao Lina, a fotografije su snimili redatelj Zik Liu i fotograf Sky. Triptih je dodatni komentar na potragu tri lika za slobodom, budući da svaki od njih vodi vizualni dijalog o kreativnosti. Cijela kampanja najavljuje novu eru punu uspjeha za britanski brend Burberry. Mediji već pokazuju ljubav prema projektu od strane kritičara i pristaša modne kuće.
Ostavite komentar