Brend HUGO – koja je to tvrtka?

Hugo Brand Što je
Fotografija grupa.hugoboss.com

Stvoren za one koji cijene individualizam i slobodu u samoizražavanju. Marka HUGOkoja je ovo tvrtka? Dio legendarnog HUGO BOSS carstva već godinama plijeni pozornost svojom modernom, opuštenom i autentičnom estetikom. Nudi široku paletu proizvoda – od odjeće, preko obuće, do dodataka koji savršeno zadovoljavaju potrebe suvremenog potrošača. Riječ je o brendu koji savršeno spaja moderan pristup modi s klasičnom kvalitetom, nudeći stilove kako za svakodnevnu upotrebu tako i za posebne prigode. Kako je nastao i što ima zajedničko s matičnim brendom?

Povijest podjela

HUGO BOSS je brand čiji počeci sežu u 1924. godinu. Od tada je tvrtka doživjela mnoge promjene i evolucije, neprestano šireći svoj portfelj i prilagođavajući se svjetskim modnim trendovima. Međutim, tek 1993. odlučuje jasnije podijeliti svoje linije, uvodeći tri različita segmenta: HUGO, BALDESSARINI i BOSS. Svaki od ovih podbrandova bio je namijenjen zadovoljavanju različitih potreba kupaca, nudeći različite stilove i pristupe modi. HUGO je od samog početka stekao popularnost zahvaljujući nešto ležernijem, odvažnijem pristupu koji se savršeno uklapa u moderne trendove.

Mark Hugo
Fotografija theimpression.com

Ali tu nije kraj. Godine 1999., šest godina nakon stvaranja linija HUGO i BOSS, na tržište je uveden još jedan podbrand – BOSS Orange. Njegov cilj bio je spojiti klasičnu eleganciju BOSS-a s progresivnim karakterom HUGO-a, stvarajući kolekcije pune svježine i modernosti. U isto vrijeme pojavila se i kolekcija posvećena ljubiteljima golfa – BOSS Golf odjeća, koja je s vremenom promijenila ime u ŠEF Zeleni. Međutim, nakon više od desetljeća, tvrtka je odlučila pojednostaviti svoj portfelj integracijom marki BOSS Orange i BOSS Green s glavnom linijom BOSS. Dakle, na tržištu su ostala dva ključna pod-branda: BOSS i HUGO, koji su nedvojbeno uključeni u ljestvicu najskuplje marke odjeće na svijetu.

Kome je namijenjen brend HUGO?

Brand HUGO nije samo mlađi brat BOSS-a. Također je simbol modernog pristupa modi koji spaja lakoću, hrabrost i autentičnost. Od svog nastanka postao je sinonim za svakodnevnu, a opet elegantnu odjeću koja se lako prilagođava promjenjivim trendovima. Savršeno zadovoljava potrebe modernih kupaca koji traže nešto više od klasične elegancije. Ovo je brend koji se ističe svojim ležernim, a opet modernim pristupom modi. U što se uklapaju? njene kolekcije? Odlikuje ih odvažan stil koji spaja eleganciju sa svakodnevnom ležernošću. A to ovu odjeću čini savršenom za razne prilike – od posla do večernjih izlazaka. HUGO se fokusira na jednostavnost, ali se ne boji eksperimentirati s izražajnijim oblicima i bojama, što privlači ljude koji se žele istaknuti iz mase.

@HUGO

Kakav je čovjek HUGO?

HUGO muškarac je osoba koja cijeni individualnost i autentičnost u svim sferama života. Njegov stil je odvažan i moderan, a još uvijek zadržava elemente slobode koji mu omogućuju da se ističe od drugih. Ne boji se razbijati uzorke i modno eksperimentirati, kombinirajući različite stilove, materijale i boje. Njegov ormar je elegancija s casual elementima koji odjeću čine prikladnom kako za svečane prilike tako i za svakodnevne izazove.

On je muškarac koji bira odjeću koja odražava njegovo samopouzdanje, ali nikada ne žrtvuje udobnost. Svaki stil koji kreira dobro je promišljen i prilagođen njegovoj osobnosti. S jedne strane cijeni klasičan kroj, as druge strane rado poseže za hrabrijim rješenjima koja ga izdvajaju iz mase. HUGO čovjek se fokusira na kvalitetu,luksuzan ugođaj i dizajn, ali u isto vrijeme traži jedinstvene detalje koji naglašavaju njegovu neovisnost i jedinstven karakter. On je netko tko uvijek izgleda elegantno, ali nikad ukočeno, njegov stil je prirodan odraz njegove osobnosti – dinamičan, moderan i samouvjeren.

Što je brend Hugo
Fotografija theimpression.com

Kakva je HUGO žena?

HUGO ženska odjeća prati mušku liniju, dodajući malo više hrabrosti i osebujnog stila. Zbirke kapsula za žene su mješavina modernog kroja s elementima party chica. To ih čini savršenim i za dan u uredu i za večernji izlazak. HUGO žena bira odjeću koja naglašava njezinu osobnost, što svaki stil čini ne samo izrazom mode, već i individualnosti. Ona je žena koja svjesno stvara svoj imidž, ne boji se eksperimentirati s odvažnim stilovima i bojama, a istovremeno cijeni praktičnost i udobnost.

Stilovi brenda HUGO univerzalni su, a njihova ključna karakteristika je mogućnost jednostavnog spajanja elegancije sa svakodnevnom ležernošću. Zahvaljujući tome, ova je odjeća savršena za razne situacije – od poslovnih sastanaka do spontanih izleta. HUGO žena cijeni slobodu izbora i fleksibilnost u oblikovanju, stvarajući kombinacije koje su izražajne i funkcionalne. Svaki komad odjeće omogućuje joj da se izrazi, a istovremeno pruža udobnost i ležernu eleganciju.

@HUGO

Brend HUGO – po čemu se izdvaja od drugih?


  • Logotip: Karakteristični HUGO logo nije samo zaštitni znak brenda, već i simbol mladosti i energije. Jednostavna, ali izražajna crvena slova upućuju na modernost, dinamičnost i hrabrost, što su ključni elementi svake kolekcije. Snaga brenda leži u logotipu koji je upućen samouvjerenim ljudima, spremnim izraziti svoju individualnost.
  • Pribor: Osim odjeće, HUGO nudi i široku ponudu modnih dodataka koji nadopunjuju svaki stil. Ponuda uključuje: ručne torbice, cipele i naočale, koje karakterizira minimalistički, ali moderan dizajn koji savršeno pristaje uz odjeću. To su detalji koji cjelinu čine koherentnom i izražavaju karakter osobe koja ih nosi.
  • Raznolikost: HUGO nudi širok izbor odjeće za žene i muškarce. Kolekcija uključuje klasične i moderne odjevne predmete – od majica i traperica do elegantnih kaputa, jakni i haljina. Marka se fokusira na to da svoju odjeću učini univerzalnom, kombinirajući eleganciju s ležernim stilom.
  • Svjež pristup modi: HUGO se ističe svojim inovativnim pristupom dizajnu koji kombinira odvažni dizajn s klasičnim elementima. Luksuzna marka ne boji se eksperimentirati s novim trendovima, zadržavajući svoje korijene u eleganciji. Svaka kolekcija pokazuje utjecaj streetweara i modernog urbanog stila. A to HUGO čini uvijek aktualnim, a pritom ostaje vjeran svojoj jedinstvenoj estetici.
Hugo brand Podbrend Hugo Bossa
Fotografija grupa.hugoboss.com

HUGO je brend za mlade… u srcu

Iako se HUGO često povezuje s mladenačkom energijom, dinamičnim stilom i hrabrim rješenjima, brend nije upućen samo mladima. Njezine kolekcije, iako moderne i svježe, toliko su univerzalne da ih mogu nositi osobe svih dobnih skupina. Ključni element HUGO-a je autentičnost i individualizam – brend se fokusira na samoizražavanje bez obzira na dob. Luksuzna moda je za svakoga!

Stoga u HUGO-u nešto za sebe pronalaze i mlađe generacije i zreliji ljudi, koji cijene visoku kvalitetu, eleganciju u kombinaciji s ležernošću i mogućnošću slobodnog kombiniranja stilova. HUGO je moda za one koji cijene originalnost i udobnost, bez obzira na godine. To je stvarno luksuz kroz oči generacije…i ne samo jedan. Ako ste osoba koja cijeni udobnost, stil i želi izgledati moderno, HUGO kolekcije će vas sigurno zanimati.

@HUGO