Marka Caran d’Ache – švicarska preciznost
Cijenjeni brend iz Ženeve, osnovan 1915. godine, postao je ikona u svijetu alata za pisanje i umjetničkog pribora. Marka Caran d’ache – švicarska preciznost, simbol je preciznosti, elegancije i kvalitete koji definiraju švicarsko umijeće više od jednog stoljeća. Zahvaljujući stalnoj težnji za savršenstvom, tvrtka nastavlja svoju misiju, spajajući tradiciju s modernim i pružajući vrhunske proizvode. Otkrijte robnu marku koja strastveno njeguje svoje bogato naslijeđe dok postavlja nove standarde u svijetu luksuznih alata za pisanje.
Marka Caran d’ache – švicarska preciznost
Caran d’Ache je tvrtka koja je utjelovila švicarsku preciznost kombinirajući više od sto godina luksuzne dopisnice i umjetnički sa savršenom izradom. Što njegove proizvode čini toliko popularnima među profesionalcima i hobistima? Asortiman Caran d’ache između ostalog uključuje:::
- Šarenobojice
- Grafitne olovke
- Pastele
- Mehaničke olovke
- Markeri i olovke
Širok asortiman Caran d’Achea uključuje i olovke u boji i grafitne olovke, koje već generacijama cijene profesionalni umjetnici. Caran d’Ache također proizvodi pastele s iznimno živim bojama, idealne za stvaranje preciznih detalja i mekih prijelaza tonova. Marka je cijenjena i zbog svojih luksuznih nalivpera i kemijskih olovki koje su simbol elegancije i pouzdanosti. Caran d’Ache perje odlikuju se preciznošću i udobnošću korištenja, a njihove gvaš boje biraju slikari koji cijene duboke, postojane boje.
Povijest marke Caran d’Ache – od obiteljske tvrtke do globalne ikone
Caran d’Ache, osnovan 1915. u Ženevi, je brand s bogatom poviješću, čiji je razvoj neraskidivo povezan sa strašću. Tvrtka, izvorno poznata kao Fabrique Genevoise de Crayons, dobila je novi identitet 1924. godine. Tada ju je tadašnji šef Arnold Schweitzer, inspiriran radom francuskog karikaturista Emmanuela Poiréa, preimenovao u Caran d’Ache. Ovo ime dolazi od nadimka Poiré i odnosi se na rusku riječ “karandash”, što znači olovka. S druge strane, turski “karatash” – crni kamen – odnosi se na grafit, ključnu sirovinu u proizvodnji olovaka.
Caran d’Ache – na čelu s četvrtom generacijom
Godine 1930. Caran d’Ache transformiran je u obiteljsko poduzeće i to ostaje do danas. Trenutno tvrtkom upravlja Carole Hubscher, koja predstavlja četvrtu generaciju obitelji uključenu u brand management na najvišoj razini. Ova višegeneracijska upravljačka struktura omogućuje tvrtki da zadrži svoje jedinstveno naslijeđe dok neprestano teži inovacijama.
Swiss Made filozofija – jamstvo najviše kvalitete i preciznosti
Oznaka Swiss Made u proizvodima Caran d’Ache sinonim je za izvanrednu kvalitetu, koja se može opisati kao izvrsnost izrade. Također je dokaz beskompromisnog pristupa svakom aspektu proizvodnje. Swiss Made je oznaka koja zahtijeva da se proizvodi uglavnom proizvode u Švicarskoj i da podliježu rigoroznoj kontroli kvalitete. Ovaj zahtjev ne pokriva samo završnu montažu, već i pojedinačne faze proizvodnje. Brand, osnovan u Ženevi, već više od jednog stoljeća simbolizira kombinaciju švicarske tradicije, napredne tehnologije i preciznosti koja ga izaziva tiskarski proizvodi na čelu globalnog tržišta.
Savršenstvo u 50 sati – tajne Caran d’Ache majstorstva
Proizvodi Caran d’Ache izrađuju se isključivo u Ženevi, gdje se sva proizvodnja – od koncepta, preko dizajna, do sastavljanja – odvija na jednom mjestu. Zahvaljujući tome, tvrtka ima potpunu kontrolu nad svakom fazom stvaranja, što se prevodi u konstantno visoku kvalitetu finalnih proizvoda.
U proizvodnji pribora za pisanje kao npr nalivpera ili bojice, tvrtka se oslanja na iskustvo čak 90 različitih zanata, što je izraz njezinog iznimno bogatog know-howa. Proces izrade jedne olovke sastoji se od 35 različitih faza i zahtijeva otprilike 50 sati rada, a mnoge od tih aktivnosti, poput ručnog rezanja olova, izvode se tradicionalnim metodama koje se prenose s koljena na koljeno.
Kako se sami predstavnici Caran d’Ache prisjećaju:
“Svaki dan proizvedemo toliko olovaka da kad bismo ih stavili jednu iza druge, istegnule bi se poput duge od Ženeve do Rima.”
Brend Caran d’ache – švicarska preciznost za buduće generacije
Caran d’Ache je brend koji je u potpunosti svjestan zaštite okoliša i društvene odgovornosti. Tvrtka uvodi brojne inicijative usmjerene na smanjenje svog ekološkog otiska – od odabira sirovina do proizvodnih procesa. Drvo koje se koristi za olovke dolazi samo iz šuma kojima se odgovorno upravlja, a tvornica primjenjuje inovativna rješenja za smanjenje potrošnje energije i vode.
Održivi razvoj ovdje nije samo poštapalica – to je temeljni element filozofije tvrtke koji prožima svaki aspekt njezina poslovanja.
Kako Caran d’Ache podupire umjetničke zajednice
Brend Caran d’Ache također brine o razvoju talenata i podržavanju umjetničkih zajednica. Tvrtka se aktivno bavi promocijom umjetnosti i edukacijom, realizirajući projekte koji inspiriraju kako početnike tako i iskusne stvaratelje. Surađuje s međunarodnim umjetnicima i obrazovnim institucijama, organizirajući umjetničke radionice i događaje koji promoviraju kreativnost diljem svijeta.
Jedan primjer društvenog angažmana Caran d’Ache je potpora lokalnim umjetničkim inicijativama u Švicarskoj. Tvrtka također surađuje s umjetnici koji svojim radom promiču održivi razvoj i brigu o prirodi.
Radnje Caran d’Ache pokazuju da luksuz, kvaliteta i briga za okoliš mogu ići ruku pod ruku. Svaki Caran d’Ache proizvod može biti savršen poklon, koji simbolizira svjestan izbor – izbor koji poštuje prirodu, podržava održivu potrošnju i nadahnjuje buduće generacije da djeluju u duhu ekologije i kreativnosti.
Ostavite komentar