Povijest marke Hermès
Povijest marke Hermès ovo je jedinstvena priča. U svjetlu današnjeg svijeta mode, u kojem tvrtke dolaze i odlaze velikom brzinom, postoje jedinstvene modne kuće koje su izdržale test vremena. Među njima se ističe Hermès koji već više od dva stoljeća osvaja srca modnih i estetskih sladokusaca diljem svijeta. U početku specijalizirana za proizvodnju visokokvalitetne konjske orme, brzo je stekla priznanje za savršenstvo izrade i nenadmašnu kvalitetu svojih proizvoda.
Od tog skromnog početka, Hermès se razvio u izvanrednu modnu kuću koja je postala sinonim za luksuz, eleganciju i jedinstveni stil. Pozivamo vas da istražite izvanrednu povijest brenda Hermès, putujući kroz stoljeća koja su ga isklesala kao jednog od najprepoznatljivijih igrača na svijetu. Ovo putovanje kroz povijest nije samo priča o izvrsnosti izrade, već i o stalnoj potrazi za inovacijama i prilagodbi vremenu koje se mijenja.
Počeci obrta
Povijest brenda Hermès seže duboko u 19. stoljeće, do pariškog ateljea koji je osnovao Thierry Hermès 1837. godine. Ipak, vratimo se još dalje u 1801. godinu, kada je Thierry rođen u Krefeldu. Potjecao je iz obitelji francuskih protestanata koji su u Njemačkoj našli utočište od vjerskog progona prije tri stoljeća. Odgojen u duhu kalvinizma, vjerovao je da put do bogatstva vodi marljivošću i pouzdanošću. No, domovinu je napustio prilično kasno, s 30 godina. Tada je odlučio otići u Pariz, gdje je krenuo putem koji će mu donijeti uspjeh.
Nakon što se nastanio u Francuskoj, započeo je proizvodnju i trgovinu, specijaliziravši se za proizvode za konji, kao što su sedla ili remenje. Godine 1837. u Parizu je osnovao vlastitu tvrtku čije je ime potjecalo od njegova prezimena i od mitološkog Hermesa, glasnika bogova. Posezanje za etimologijom, Hermès je, kao što znamo, bio svetac zaštitnik lutalica, koji je zahvaljujući čarobnim sandalama mogao putovati oko svijeta. Ovo pozivanje na mitologiju bila je savršena analogija s aktivnostima tvrtke, koje su također bile povezane s kretanjem.
Povijest marke Hermès: Novi izazovi, novi smjerovi
Hermès je brzo pronašao svoje mjesto u svijetu elegancije i prestiža, ponudivši svoju l luksuzni obrti sa solidnom izradom i inovativnim rješenjima. Kada je 1837. osnovao tvrtku, putovanje konjima, kočijama i kočijama bilo je uobičajeno, što je pridonijelo brzom interesu za proizvode. Njihova visoka kvaliteta i iznimna tehnička misao dobili su priznanje čak i na Svjetskoj izložbi 1867. godine. Tamo je tvrtki dodijeljena medalja prve klase. Među klijentima su bile poznate ličnosti, poput ruskog cara Aleksandra II., koji je kupovao sedla od Hermèsa.
Nakon smrti legendarnog osnivača, tvrtku je preuzeo njegov sin, a potom i unuci Adolphe i Émile-Maurice Hermès, koji su se suočili s novim trendovima. Pojavom automobila promijenile su se i djelatnosti poduzeća. Adolphe i Émile-Maurice Hermès preselili su radionicu u ulicu Faubourg Saint-Honoré, gdje se tvrtka i danas nalazi. Kako bi zadovoljili promjenjive potrebe kupaca, predstavili su prvu kožnu kolekciju kovčega, aktovki i ručnih torbica, kao i sitnu kožnu galanteriju, jahačku odjeću, satove i nakit.
Adolphe i Émile-Maurice Hermès bili su pioniri na europskom tržištu uvođenjem patentnih zatvarača za kožnu galanteriju. Time su stekli reputaciju tvoraca “fermature Hermèsa”. Prva kožna jakna koja se kopča patentnim zatvaračem nastala je 1918. godine. Njihov inovativni pristup također je rezultirao ikonskim proizvodima poput svilenih šalova. Prvi je napravljen od ostataka podstave, no s vremenom je brend uveo čak 2,5 tisuće uzoraka. Luksuzni šalovi brzo je stekao popularnost među ikonama stila kao što su Audrey Hepburn Da li Jacqueline Kennedy.
Jedinstveni identitet robne marke
Povijest marke Hermes također ima vizualne aspekte koji igraju ključnu ulogu u njegovoj prepoznatljivosti i prestižu. Važan element je dizajn logotipa, koji nije samo zaštitni znak, već i odraz filozofije i vrijednosti brenda. To je manifestacija iznimne ljepote, majstorstva i jedinstvene estetike, čiji je ambasador Hermès brend.
Hermèsov logo prikazuje konjsku zapregu vidljivu s desne strane, nadopunjenu likom čovjeka koji stoji nasuprot. Cijeli je u narančastoj boji na bijeloj pozadini, što mu daje elegantan i sofisticiran karakter. Ispod grafike nalazi se karakteristična tipografija s nazivom tvrtke, koja upotpunjuje kompoziciju i dodaje prestiž. Inspiracija za ovaj jedinstveni logo bila je grafika autora Alfred de Dreux, koju je Émile-Maurice Hermès kupio 1920-ih. Ova delikatna gesta postala je temelj današnjeg logotipa Hermèsa, koji simbolizira sklad između tradicije i modernog, elegancije i inovativnosti.
Povijest marke Hermès danas
Ipak, Hermès se nije zaustavio na dostignućima prošlosti. Ostaje vjeran svojim korijenima dok neprestano uvodi inovacije koje održavaju brand aktualnim. Od svilenih šalova, koji već godinama oduševljavaju suptilnom elegancijom, do kultnih Birkin torbi. Svaki Hermès proizvod izraz je ne samo izvrsnosti izrade, već i jedinstvenog stila koji govori o najvišim estetskim standardima.
Danas brend Hermès nije samo legendarni proizvodi, već i sveobuhvatna ponuda koja uključuje odjeću, nakit, Satovi i pribor. Svi ovi elementi pomno su dizajnirani i izrađeni s najvećom pažnjom na detalje, ispunjavajući očekivanja i najzahtjevnijih kupaca. Hermès je postao simbol prestiža i luksuza, čije je ime sinonim za savršenstvo i visoku kvalitetu. Unatoč širenju na nova tržišta i proširenju asortimana, ovaj premium marka ostaje vjeran svojoj izvornoj misiji. I dalje nastavlja svoje nasljeđe kao prava legenda suvremene mode, čije ime izaziva divljenje i poštovanje među ljubiteljima elegancije i stila.
Ostavite komentar