Moncler Genius x Rick Owens, Jay-Z i Mercedes-Benz?
Talijanski luksuzni brend Moncler počinje 2023. s praskom. 20. veljače, tijekom Tjedna mode u Londonu, predstavit će se u reviji pod nazivom “The art of Genius”. U svoj originalni projekt poziva tri partnera iz glazbene industrije – Roc Nation, Jay-Z-ja, Aliciu Keys i Pharrella Williamsa, ali i prave divove u svojim industrijama: Adidas Originals, Palm Angels i Mercedes-Benz. Cijeli svijet mode čeka ovaj događaj. Nema sumnje da će imena tako velike veličine pridonijeti podizanju marke do kreativnih visina. No, odakle ideja za projekt Moncler Genius i kako se spomenuti sukreatori uklapaju u cijelu ovu slagalicu?
Moncler Genius, ili kako je brend ispred svog vremena
Moncler Genius je projekt s tradicijom. Počelo je 2018. kada je CEO Remo Ruffini pozvao utjecajne dizajnere i mislioce na suradnju. To je rezultiralo mjesečnim kolekcijama punim neobičnih projekata. I iako se isprva novi put marke smatrao preambicioznim, ovaj način proizvodnje i danas dobro funkcionira. Moncler Genius kolekcije svakako ne gube na svježini. Zanimljivo, Moncler Genius trenutno čini 5 do 10 posto ukupne prodaje brenda.
Možemo to reći Ruffini Zahvaljujući svojoj kreativnosti i otvorenosti prema industriji, stvorio je prvi kolektivni prostor za suradnju na području mode. Čini se da ovaj stroj ne staje: “2023. godine ulazimo u novu fazu za Moncler Genius” – riječi su to direktora i predsjednika brenda. I tako imamo još jedan događaj koji slavi ovu lijepu ideju. Show će se održati za manje od 2 tjedna u ogromnom prostoru za organizaciju masovnih događanja – “Olympia London”.
Ovogodišnji izbor zvijezda
Ne može se poreći da će ove godine marku pratiti velike figure koje predstavljaju vrlo različite industrije. Neki od njih već su imali dodira s Monclerovim radom. Williams je bio jedan od prvih suradnika brenda, dok je Alicia Keys upravljala digitalnom prezentacijom Moncler Geniusa 2021. Mercedes-Benz ima zanimljivo mjesto u svemu tome. Iako ova tvrtka ima dugu tradiciju sponzoriranja tjedana mode, nikada se dosad nije pojavljivala na njihovim rasporedima.
To, međutim, ne znači da je moda gurnuta u drugi plan. Industrijski partneri koji se vraćaju su Frgmt i Palm anđeli Hiroshija Fujiware, pariški brend ulične odjeće koji je osnovao bivši umjetnički direktor Monclera Francesco Ragazzi. Tijekom Londona Tjedan mode Uz Moncler svoje koncepte predstavit će i drugi brendovi. Među njima Adidas Originals i Salehe Bembury, kao i izvanredni dizajner Rick Owens. Njegova se instalacija pojavila na Monclerovom sajmu u veljači 2020.
Iako iz brenda ne otkrivaju što možemo očekivati od kolekcije s tako šarolikom postavom, mediji pokušavaju otkriti nekoliko karata. Za sada, Moncler je rekao da će svaki od suradnika “predstaviti impresivna iskustva i izvedbe koje predstavljaju njihove kreativne vizije”. Međutim, nema službenih informacija je li Jay-Z, Keys ili Williams – ili će drugi glazbeni umjetnici nastupiti uživo tijekom događaja.
S jedne strane, možemo očekivati nesvakidašnje modne doživljaje, s druge strane dizajni brenda odavno su prešli granice same mode. Ovaj naglasak na samom zajedničkom stvaranju čini se da implicira da će nove proizvode, bilo u audio, transportnim ili drugim kategorijama, proizvoditi sve uključene strane, a ne samo sam brend. Moncler kreira odjeću prema vlastitim zamislima. Također vjeruju da će im dosadašnji oblik rada omogućiti stvaranje nečega što svaki brend ne bi mogao postići sam.
Ostavite komentar