Luksuz kroz oči generacije Z. 10 najpopularnijih brendova na Instagramu
Buduće trendove odredit će – ako već nisu – mladi ljudi, a jedna od odrednica odobravanja ili neodobravanja bilo čega Generacije Z je količina interakcije na društvenim mrežama. Na ovaj način lako možemo provjeriti koji su brendovi najpopularniji među mladima. Ovo je 10 najpopularnijih brendova po broju pratitelja na Instagramu.
Instagram je postao jedna od vodećih platformi društvenih medija – uz Facebook, X (bivši Twitter) i TikTok. Ovo je medij vjerojatno najviše povezan s tzv influenceri, odnosno ljudi koji svojim radom privlače mnoštvo drugih korisnika. Influenceri ne samo da mogu zaraditi toliko na Instagramu da mogu ostati samodostatni i zaboraviti na redoviti posao, već se mogu čak i obogatiti skupljajući stotine tisuća dolara za jednu fotografiju. Pažnja je valuta s najvećim tečajem danas.
Koji su luksuzni brendovi najpopularniji među mladom generacijom?
Za marketinške odjele pojedinih marki to je očito već jako dugo. Stoga se konkurentske tvrtke natječu ne samo na tržištu, već i na internetu, boreći se za pozornost potrošača. Na taj način mogu doprijeti i do najmlađih generacija, jer mladi su najaktivniji na društvenim mrežama. Pregledom statistike pratitelja profila poznatih luksuznih brendova lako možemo provjeriti koji su među generacijom Z najpopularniji. Evo ljestvice:
#1 Chanel (59,4 milijuna sljedbenika)
Chanel je s razlogom na prvom mjestu. Marketinški odjel tvrtke uspio je na svom Instagram profilu stvoriti dojam fizičkog butika u kojem se korisnici platforme mogu osjećati gotovo kao da kupuju – i to je upravo bit.
#2 Louis Vuitton (55 milijuna pratitelja)
Louis Vuitton ne prati trendove, Louis Vuitton ih postavlja! Stoga se okušava u kontaktu s mladima na društvenim mrežama i očito mu to dobro ide. LV-ov Insta profil prati 55 milijuna korisnika. Kao i drugi brendovi, Louis Vuitton surađuje s influencerima koji dodatno povećavaju ludi doseg profila diva industrije luksuza.
#3 Gucci (52,7 milijuna pratitelja)
Nema iznenađenja. U posljednjih nekoliko godina Gucci je neosporan fenomen među generacijama koje ulaze u odraslu dob. Gucci torbe i remenje bili su i ostali sinonim za prestiž, barem među generacijom Z. Iznimna popularnost brenda na društvenim mrežama samo potvrđuje njegovu poziciju. Čudno je da je Gucci bio tek na trećem mjestu.
#4 Dior (45,5 milijuna pratitelja)
Diorov Instagram profil nije samo marketing i promocija, već i… obrazovanje. Brend predstavlja visokokvalitetne fotografije, miješajući vizualna iskustva s pripovijedanjem i poticajnim utjecajem influencera i slavnih osoba. Ali to nije sve. Dior se također ne libi pokazati kako se iza kulisa stvaraju trendovi, nudeći pogled iza kulisa na proces dizajna i zamršenu izradu.
#5 Prada (33,3 milijuna pratitelja)
“Vrag nosi Pradu” i Generacija Z – u ovom kontekstu – ne bi oklijevali potpisati ugovor. Monumentalnih 33 milijuna pratitelja dokazuje da će Prada još dugo biti modni div.
Preostala mjesta su bila:
#6 Dolce & Gabbana (30,8 milijuna pratitelja)
#7 Versace (30 milijuna)
#8 Fendi (21,2 milijuna sljedbenika)
#9 Emporio Armani (20,2 milijuna pratitelja)
#10 Burberry (20,1 milijuna pratitelja)
Ostavite komentar