“Dior Cruise” 2024 – na putu za Meksiko

'Dior Cruise' 2019 Grupno snimanje Estelle Hanania za Dior pretpremijeru
https://www.tatler.com

Dior, kao jedan od najpoznatijih svjetskih modnih brendova, svoje kolekcije često predstavlja tijekom revija i takozvanih tjedana mode. Unatoč tome, organiziraju i posebna događanja poput blagdanskih sajmova brodova na kojima se mogu vidjeti njihovi dizajni. I kako se pokazalo, takvo se krstarenje brzo približava. Modna kuća otkrila je svoju kolekciju “Dior Cruise” 2024 predstavit će u grad Meksiko 20. svibnja. Još ne znamo točnu lokaciju.

Nastavak tradicije

Svatko tko je imao priliku zadubiti se u aktivnosti brenda zna da njegova umjetnička direktorica, Maria Grazia Chiuri, u svom pristupu kreaciji spaja modu s kulturom i umjetnošću. Zapravo, on je član brenda od 2016. U svojim zbirkama Chiuri se često poziva na povijest, tradiciju i kulturu raznih regija i naroda. Također se često bavi društvenim temama kao što su ravnopravnost spolova, feminizam i različitost. Njezine kolekcije za Dior odražavaju njezina čvrsta uvjerenja i, naravno, već godinama stječu priznanje među modnim kritičarima i pristašama brenda.

Kolekcija “Dior Cruise” 2019 inspirirana Meksikom.

izvor: vogue.co.uk

Nakon što je njegovu kolekciju ponio na krstarenje u Marrakech, Atenu i Sevillu, imali smo priliku vidjeti Diorovu reviju u Mumbaiju prošle jeseni. Održan je u suradnji s Chanakya, Mumbai atelje i zanatska škola za žene. Tijekom nje, neobično Indijski vez prilagođeni su ekskluzivnom stilu Diora. Dizajnerica će i ove godine nastaviti tradiciju suradnje s domaćim obrtnicima.

“Dior Cruise” – Meksiko više nije samo u mojim mislima

Ipak, pokazalo se da ovogodišnji događaj nije prvi kontakt ove modne kuće s ovom latinoameričkom zemljom. U kolekciji “Dior Cruise” za proljeće 2019. predstavljenoj u francuskom gradu Chantillyju, dizajnerica je inspiraciju potražila u “escaramuzas” – tradicionalne meksičke žene na konjima. Ono što mi je najfascinantnije kod escaramuza je to što se bave sportom za koji se općenito vjeruje da je domena ‘machoa’ i to odjevene u tradicionalne, iznimno lijepe i ženstvene haljine” – riječi su same Chiuri.

48484
izvor: https://www.vogue.pl

Zato su se njezini modeli pojavili u Chateau de Chantilly noseći različito ukrašene i modificirane verzije ovih haljina. Analizirajući odjeću meksičkih Amazonki, kreativni direktor zašao je malo dublje u povijest. Proučavala je i stiladelitas– žene vojnici koje su se borile tijekom Meksičke revolucije 1910.-1920. Ove su žene bile poznate po strast prema crvenim usnama, masivnom srebrnom nakitu i voluminoznim, izvezenim suknjama.

Procvat turizma

Zanimljiv aspekt pri odabiru neobičnih destinacija za brand showove je promocija samog mjesta. Dior revije veliki su događaji u svijetu mode na koje dolaze dizajneri, modni urednici i slavne osobe iz cijeloga svijeta. Organiziranje ovakvog događaja prirodno izaziva medijsku pozornost, što pridonosi potencijalnom povećanju prihoda od turizma. Čini se da je to dodatna prednost ovakvih projekata, a toga je itekako svjestan sadašnji umjetnički ravnatelj.

„Za Mariju Graziu Chiuri, svaka je kolekcija krstarenja poput karte snova, proslave vještina i kultura svijeta. Za ovu jedinstvenu predstavu koja će biti predstavljena u Mexico Cityju,kuća želi odati počast sjaju meksičke baštine. Kroz ove uzbudljive dijaloge kreativni direktor će istaknuti neke od amblematskih ličnosti i kreativnosti ove zemlje, koja je Dioru prirasla srcu od osnutka kuće 1947. godine, stoji u službenom priopćenju modne kuće.

Día De Los Muertos Cultura Mexico
izvor: www.spanish-online.org