Very Sexy se vraća na modnu pistu – zašto je to velika stvar?

15. listopada 2025. prijenos povratka Victoria’s Secret Very Sexy pratilo je više od 12,8 milijuna gledatelja diljem svijeta.
Sjećaš li se kada si prvi put vidjela Very Sexy? Ja se sjećam. To je bilo nešto više od običnog donjeg rublja – bio je to simbol samopouzdanja koji si nosila ispod svake odjevne kombinacije. I upravo se taj simbol vraća na velika vrata.
Iskreno, nisam očekivala da će povratak jedne linije donjeg rublja izazvati toliku buru. Ali kada je Victoria’s Secret najavila povratak Very Sexy nakon nekoliko godina pauze, internet je doslovno eksplodirao. Hashtag #VerySexyIsBack skupio je više od 2,3 milijuna spominjanja u samo 48 sati.

fot. vspressroom.com
Kada “Very Sexy” ponovno raspiruje maštu?
Ovogodišnja revija bila je potpuno drugačija od onih koje pamtimo od prije nekoliko godina. Gledala sam je uživo putem streaminga i… upravo tako, teško je to opisati. Brend je očito poslušao kritike i promijenio pristup. Više raznolikosti, drugačiji tempo, drugačija energija.
Zanimljivo je da su Poljakinje odmah reagirale na povratak Very Sexy. Na društvenim mrežama pojavile su se stotine objava s arhivskim fotografijama u tom donjem rublju. Nostalgija? Možda. Ali prije će biti da je to čežnja za određenim stilom izražavanja ženstvenosti koji se negdje izgubio.
Zašto se baš sada ova linija vraća? Mislim da to nije slučajno. Ženama je danas potrebno nešto što će im omogućiti da se osjećaju snažno i samouvjereno. Ali je li Very Sexy 2025 još uvijek onaj isti brend koji smo voljele?
U ovom članku osvrnut ću se na tri ključna aspekta ovog povratka:
- Evolucija same linije Very Sexy – kako se mijenjala kroz godine i što znači njezina ponovna aktivacija
- Novim tehnologijama u donjem rublju koje brend uvodi sa svojim povratkom
- Utjecaj na poljske žene i kako doživljavamo ovaj povratak na našem tržištu
Prije nego što zavirim u budućnost, vratimo se ipak na početak…
Od debija do krize – evolucija Very Sexy
Sjećam se kada sam 2001. godine prvi put vidjela reklamu za Very Sexy na televiziji. To donje rublje tada je izgledalo kao nešto s drugog planeta – tako seksi i samouvjereno. Tko bi pomislio da ćemo dvadeset godina kasnije svjedočiti tako dramatičnim promjenama?
Povijest Very Sexy zapravo je lekcija o tome kako se može izgraditi carstvo i jednako brzo ga izgubiti. Ili ga barem ozbiljno narušiti.
| Godina | Što se dogodilo |
|---|---|
| 2001 | Debiut Very Sexy Push-Up Bra – trenutni bestseler |
| 2005 | Proširenje s parfemom Very Sexy Now |
| 2008.–2012. | Vrhunac popularnosti, linija kupaćih kostima |
| 2016 | Promocija bikinija za 39 USD – ogroman uspjeh |
| 2018 | Prvi znakovi krize imidža |
| 2019 | Zaustavljanje modnih revija |
| 2020.-2021. | Zaokret prema inkluzivnosti, pad prodaje |
Početci su zaista obećavali. Very Sexy Push-Up Bra postao je više od običnog grudnjaka – bio je manifest samopouzdanja. Žene su ga kupovale ne samo zbog partnera, već prije svega zbog sebe. I sama sam to osjećala, noseći ovo donje rublje.
Godine 2005-2016 bile su prava eksplozija. Brend se proširio na mirise – Very Sexy Now mirisao je kao obećanje avanture. Zatim su došli kupaći kostimi. Sjećam se te promocije bikinija za 39 dolara 2016. godine – trgovine su bile doslovno preplavljene. To je bio trenutak kada je Very Sexy stigao do najšireg kruga žena.
Ali nešto se počelo kvariti oko 2018. godine. Možda se svijet promijenio, možda su žene počele očekivati više od samog seksipila? Otkazivanje revija 2019. bilo je kao priznanje poraza. Victoria’s Secret pokušala je nadoknaditi zaokretom prema inkluzivnosti, ali to jednostavno nije funkcioniralo. Prodaja je padala, a brend je gubio svoj prepoznatljiv žar.
Very Sexy je od kultnog simbola postao… pa, običan. Razvodnjen. Kao da je netko uzeo intenzivnu boju i dodao previše vode.
Nakon godina eksperimentiranja došao je trenutak tehničkih inovacija…

fot. anneofcarversville.com
Tehnologija i glamur – što je novo u kolekciji 2025
CEO Hillary Super govori o “novoj eri seksepila”, ali iskreno, to zvuči kao još jedan marketinški slogan. Tek kad sam vidjela detalje kolekcije Very Sexy 2025, shvatila sam o čemu se radi.
Tehnologija Infinity Edge nije samo ime – zaista mijenja način na koji grudnjak prianja uz tijelo. Četiri razine push-upa funkcioniraju drugačije nego prije. Nema više efekta “ili premalo, ili previše”. Možeš prilagoditi razinu naglaska situaciji. Ujutro za posao jedna razina, navečer za spoj druga. Udobnost? Bolja, jer nema tvrdih umetaka koji se pomiču.
Adaptivne košarice Bare Infinity Flex – ime zvuči komplicirano, ali princip je jednostavan. Materijal se prilagođava obliku grudi, a ne obrnuto. Side-smoothing je tehnologija koja zaglađuje bočne strane bez pritiska. Neću lagati da je to revolucija, ali razlika se osjeti.? Pro tip: Prilikom prvog isprobavanja postavi najnižu razinu push-upa. Tek onda povećavaj – lakše ćeš procijeniti udobnost.
| Funkcija | 2025 | Prethodno izdanje |
|---|---|---|
| Push-up | 4 razine podešavanja | Stalna razina |
| Košarice | Adaptivni Flex | Kruti ulošci |
| Završna obrada | Zaglađivanje sa strane | Standardni |
Dizajn je posebna priča. Shine straps izgledaju efektno, ali jesu li praktične? Na reviji Irina Shayk u emerald green kombinaciji izgledala je zapanjujuće. Ti sjajni naramenici i spoj čipke s zakovicama – vrlo glamurozno, vrlo 2025. Problem je u tome što takvi detalji zahtijevaju pažljivo stiliziranje.
Lace & studs je kombinacija koja može djelovati rizično. U praksi funkcionira, ali treba paziti kod pranja. Upute za održavanje su precizne – vrijedi ih pročitati.
Cijene počinju od 52,50 USD za osnovni model, ali verzije s punim detaljima stoje znatno više. To je investicija, a ne impulzivna kupnja.
Testirala sam nekoliko modela iz kolekcije i moram priznati – tehnologija zaista poboljšava udobnost nošenja. Je li to prekretnica? Možda ne, ali svakako korak u dobrom smjeru.
Sad kad znamo detalje, provjerimo što oni znače za Poljakinje i kako će utjecati na naš pristup donjem rublju…

fot. anneofcarversville.com
Utjecaj na tržište i Poljakinje – ekonomija, kultura, emocije
Podaci Državnog zavoda za statistiku pokazuju da je tržište premium donjeg rublja u Poljskoj poraslo za 23% u 2025. To je puno, ali ne mogu reći da me iznenađuje. Kad se Victoria’s Secret službeno vratila na pl.victoriassecret.com, nešto se promijenilo.
Sjećam se kako mi je kolegica s posla pokazivala svoju narudžbu. “Napokon ne moram moliti rođakinju iz Amerike”, rekla je dok je otvarala ružičastu kutiju. Cijene? Grudnjak Very Sexy košta oko 280 zl (65 USD), dakle nije to kupnja za svaki dan. No dostava funkcionira odlično, paket stiže za tjedan dana.
Društvene mreže su eksplodirale komentarima. Na forumu Gazeta.pl čitam: “Prvi put sam kupila Very Sexy i osjećam se kao druga osoba. To nije samo donje rublje, to je samopouzdanje u kutiji”. Druga korisnica dodaje: “Muž kaže da sam se promijenila otkad nosim VS. A ja se jednostavno bolje osjećam u vlastitoj koži”.
Instagram je prepun fotografija s oznakom #VerySexyPoland. Mlade žene pokazuju svoje kupovine, starije pišu o “povratku ženstvenosti”. Zanimljiv fenomen – donje rublje postalo je tema razgovora uz kavu.

fot. vspressroom.com
Euromonitor navodi da prosječna Poljakinja sada godišnje potroši 340 zl na premium donje rublje. Prošle godine to je bilo 210 zl. Razlika je impresivna.
Što to znači za tebe? Ako si razmišljala o kupnji, sada je dobar trenutak. Tržište raste, pa će konkurencija biti sve veća. Victoria’s Secret mora održati kvalitetu i dostupnost.
Primjećujem i promjene u fizičkim trgovinama. Kupci češće traže “nešto slično Very Sexy”. Prodavačice uče nova imena, uspoređuju krojeve. Tržište postaje profesionalnije.
Ekonomički to ima smisla. Poljakinje danas imaju više za potrošiti na sebe nego prije pet godina. I kulturološki se mijenjamo – otvoreno govorimo o tome što nosimo ispod odjeće. To više nije tabu tema.
Ako želiš iskoristiti ovaj trend, pazi na budžet. Very Sexy je ulaganje, a ne impulsivna kupnja. Provjeri veličine na stranici, jer su povrati mogući, ali oduzimaju vrijeme.

fot. vspressroom.com
Tvoji pokreti – kako iskoristiti novu eru seksipila
Već vidim kako se sve to slaže. Nova era seksipila u donjem rublju znači spoj inkluzivnosti, udobnosti i svjesnog izbora. Potrošačice su napokon dobile ono što su godinama željele – priliku da budu svoje bez kompromisa.
Za tebe
Počni s mjerenjem – ozbiljno, većina nas nosi pogrešnu veličinu još od srednje škole. Najbolje je mjeriti navečer, kada je tijelo u svom prirodnom stanju. Ne ustručavaj se zatražiti pomoć u trgovini.
Lovite rasprodaje na kraju sezone, ali kupujte s pogledom na budućnost. Dobar grudnjak nešto košta, ali izdrži dvije godine redovitog nošenja. Ja uvijek kupujem jedan skuplji umjesto tri jeftina – to mi se uvijek isplati.

fot. vspressroom.com
Isprobavajte nove brendove online, ali provjerite politiku povrata. Neke e-trgovine daju 100 dana za zamjenu, druge samo 14. To čini razliku, pogotovo kad naručujete nešto u novom kroju.
Za industriju
Merchandising sada mora biti više edukativan. Klijentice žele znati zašto je ovaj model bolji, a nie samo kako izgleda. Tablice veličina, opisi materijala, fotografije stvarnih žena – to je osnova.
Omnichannel nije buzzword, već nužnost. Djevojka isproba u salonu, naruči online u drugim bojama, preuzima u pick-up pointu. Ako to ne nudiš, gubiš od konkurencije.
Influencerice moraju biti autentične, a ne savršene. Suradjuj sa ženama koje zaista svakodnevno nose tvoje donje rublje. Njihova mišljenja vrijede više od tisuća retuširanih fotografija.
Stručnjaci iz Business of Fashion predviđaju da će do kraja 2026-12-31 “inclusive sexy” postati standard, a ne trend. Brendovi koji se sada ne prilagode, imat će problem za godinu dana.
Ovo nije revolucija koja dolazi – ona je već ovdje. Pitanje je: jesi li spremna odgovoriti na nju ili ćeš samo promatrati sa strane?
Možeš li si zaista priuštiti čekanje?
Nadia
fashion urednica
Luxury Blog









Ostavite komentar