U kojim se zemljama nalaze Hermès trgovine?

Jeste li znali da Hermès danas ima 306 trgovina u 45 zemalja, iako je započeo kao jedna pariška sedlarska radionica 1837. godine?
Ovaj broj može se činiti malenim u usporedbi s drugim luksuznim brendovima, ali upravo u tome leži snaga strategije francuskog diva.
Od Pariza do Pertha – zašto Hermèsova mapa fascinira?
Hermès ne otvara butike posvuda – bira samo najbogatija tržišta i najprestižnije lokacije.

Tempo ekspanzije? Samo 5-10 novih trgovina godišnje. To se može činiti sporo sporim, ali u svijetu luksuza takva opreznost gradi ekskluzivnost. Svaka nova lokacija pažljivo je promišljena.
U kojim se zemljama nalaze Hermès trgovine? – provjerite adrese
Što je zanimljivo, gotovo polovica svih Hermès butika – točnije 45% – nalazi se u azijsko-pacifičkoj regiji. To pokazuje gdje danas kuca srce svjetskog luksuza. Pandemija COVID-19 samo je dodatno ojačala taj trend, kada su azijski kupci počeli kupovati u lokalnim trgovinama umjesto da putuju u Europu.
Zašto bi ova mapa trebala zanimati poljskog čitatelja? Prije svega zato što prikazuje globalne trendove koji dolaze i do nas. Obrasci konzumacije luksuznih marki u Singapuru ili Tokiju utječu na ono što će se pojaviti u Varšavi ili Krakovu.
Osim toga, poznavanje Hermèsove mreže korisno je za putnike. Cjenovne razlike između zemalja mogu biti značajne, a dostupnost određenih proizvoda često je geografski ograničena.
Vrijedi također imati na umu da prisutnost Hermès butika u nekom gradu predstavlja svojevrsni certifikat njegovog ekonomskog statusa. Brend otvara trgovine isključivo tamo gdje vidi dovoljno imućnu klijentelu.
U sljedećim dijelovima ovog članka razmotrit ćemo:
• Potpuni popis zemalja prema kontinentima
• Regionalnim razlikama u ponudi i cijenama
• Planovima ekspanzije za nadolazeće godine
Povijest ovog francuskog brenda je fascinantno putovanje od male radionice na rue Saint-Honoré do globalne mreže luksuza. Svaka od tih 306 trgovina ima svoju priču i svoje stalne klijente, koji ponekad mjesecima čekaju na svoj željeni model torbe.
Hermès karta je zapravo karta svjetskih centara bogatstva i prestiža.
Kompletna lista zemalja s Hermès butikima – stanje na 2025.
Potpuni popis zemalja s Hermès buticima sastavljen je na temelju službenog store locatora s hermes.com, s podacima ažuriranim na listopad 2025. Ipak, treba imati na umu da se te informacije mogu brzo mijenjati.
Europa je tradicionalna baza brenda, iako više ne dominira tako jasno kao nekada.
Europa
Francuska – 52 butika; Pariz (8 lokacija), Lyon, Cannes, Saint-Tropez, Bordeaux. Njemačka – 12 butika; Berlin, München, Hamburg, Düsseldorf. Ujedinjeno Kraljevstvo – 8 butika; London (4 lokacije), Edinburgh. Italija – 14 butika; Milano, Rim, Firenca, Venecija. Španjolska – 6 butika; Madrid, Barcelona, Marbella. Švicarska – 4 butika; Zürich, Ženeva. Austrija – 2 butika; Beč. Belgija – 2 butika; Bruxelles, Antwerpen. Nizozemska – 1 butik; Amsterdam. Monako – 1 butik. Rusija – 3 butika; Moskva, Sankt Peterburg.

Azija i Pacifik
Japan – 28 butika; Tokio (6 lokacija), Osaka, Kyoto, Nagoya. Kina – 31 butika; Peking, Šangaj, Guangzhou, Shenzhen, Chengdu. Južna Koreja – 9 butika; Seul, Busan. Singapur – 3 butika. Hong Kong – 4 butika. Tajvan – 3 butika; Taipei. Tajland – 2 butika; Bangkok. Malezija – 2 butika; Kuala Lumpur. Australija – 4 butika; Sydney, Melbourne. Novi Zeland – 1 butik; Auckland. Indija – 3 butika; Mumbai, New Delhi. Filipini – 1 butik; Manila. Indonezija – 1 butik; Jakarta.

Sjeverna Amerika
Sjedinjene Američke Države – 34 butika;

Južna Amerika
Brazilija – 3 butika; São Paulo, Rio de Janeiro. Čile – 1 butik; Santiago. Kolumbija – 1 butik; Bogota.

Bliski istok i Afrika
Ujedinjeni Arapski Emirati – 4 butika; Dubai, Abu Dhabi. Saudijska Arabija – 3 butika; Rijad, Džeda. Katar – 1 butik; Doha. Kuvajt – 1 butik. Izrael – 1 butik; Tel Aviv. Južnoafrička Republika – 1 butik; Cape Town. Maroko – 1 butik; Casablanca.

| Regija | Broj zemalja | Postotni udio | Broj butika |
|---|---|---|---|
| Azija i Pacifik | 13 | 45% | ~91 |
| Europa | 11 | 30% | ~105 |
| Amerike | 6 | 20% | ~44 |
| Bliski istok i Afrika | 7 | 5% | ~12 |
| Ukupno | 37 | 100% | ~252 |
Važno je napomenuti da su neke butike možda privremeno zatvorene ili premještene. Store locator na službenoj stranici hermes.com ostaje najnovijim izvorom informacija o aktualnim lokacijama. Gore navedene brojke są okvirne i mogu se neznatno razlikovati od stvarnog stanja.
Ovi podaci jasno pokazuju koliko se globalni krajolik luksuznih brendova promijenio. Azija više ne sustiže Europu – zapravo ju je prestigla po broju butika, iako Europa još uvijek ima više lokacija po zemlji.
Regionalne niuanse i poljski naglasak – što izdvaja pojedine trgovine
Prijatelj mi je nedavno pričao kako je otišao u Hermès u Tokiju i osjećao se kao u hramu. Onda je isti čovjek ušao u butik u Varšavi i rekao – “potpuno drugi svijet”. I upravo tako je s tim brendom. Svaka trgovina ima svoju priču.
Uzmimo za primjer ova dva flagshipa. Tokijski div u Ginzi, koji je 2001. godine dizajnirao Renzo Piano, praktički je stakleni spomenik. Deset katova, svaki drugačiji. Varšavski butik, s druge strane, otvorio se tek u studenom 2019. Projekt Marka Lorensa, ali razmjeri su potpuno drugačiji.
| Aspekt | Tokio Ginza | Varšava |
|---|---|---|
| Arhitektura | Staklo i čelik, 10 katova | Klasična elegancija, 2 razine |
| Asortiman | Cijela linija proizvoda | Uglavnom dodaci, parfemi |
| Specijalizacija | Azijski centar | Ulazak na poljsko tržište |
| Atmosfera | Monumentalna | Intimna, s lokalnim detaljima |
U Varšavi nećete pronaći cijelu liniju torbi. To može biti frustrirajuće za neke, ali ima svoju logiku. Poljska je još uvijek tržište u razvoju za ovu razinu luksuza. Varšavski butik fokusira se na modne dodatke, marame, parfeme. Stvari koje omogućuju upoznavanje brenda bez trošenja bogatstva.
Razlike u dostupnosti proizvoda su posebna tema. Te slavne Birkin torbe? Godišnje se proizvede samo oko 12 000 komada za cijeli svijet. U Sjedinjenim Državama liste čekanja traju godinama. U Aziji je situacija malo bolja, ali ni tamo nije lako.
Hermès testira tržišta na zanimljiv način. Ove godine pojavio se pop-up parfumerijski dućan u Dubaiju – samo mirisi, ništa drugo. Na Mykonosu svake sezone otvaraju privremenu trgovinu. Provjeravaju gdje se isplati trajno ulagati.
Ovi eksperimenti pokazuju da brend ne funkcionira po šabloni. “U Varšavi sam čekala pola godine na određenu maramu, ali usluga je bila fantastična”, kaže jedna od klijentica. To je tipično – manji izbor, ali često bolji odnos s kupcem.
Gledajući sve te razlike, ponekad se pitam – je li to uopće isti brend? Trgovina u povijesnoj manufakturi na Faubourg Saint-Honoré u Parizu odiše tradicijom. Varšavski butik je moderan, ali s poštovanjem prema lokalnom kontekstu. A svi ti pop-upovi i sezonske lokacije su već sasvim druga kategorija.
Svaka regija ima svoje potrebe. Hermès to razumije i prilagođava svoju strategiju. Ne mora sve biti dostupno odmah i svugdje.
Što dalje? Ekspanzija Hermèsa i budućnost tržišta luksuza
Gledajući trenutni tempo razvoja Hermèsa, brojke su impresivne. Gotovo 300 butika širom svijeta, prihodi veći od 11 milijardi eura godišnje. Ali to je tek početak.
Prognoze za tržište luksuza za naredne godine su optimistične – prema izvještaju Bain & Company od 15.03.2024., sektor bi trebao rasti u prosjeku 3-8% godišnje do 2030. godine. Hermès maksimalno koristi taj trend.
Planirane ekspanzije izgledaju ambiciozno – tvrtka želi doseći više od 400 lokacija do 2030. godine. Na horizontu je Rijad s proširenjem postojećeg prostora, ulazak u Nigeriju, vjerojatno Lagos. To je dio šire strategije penetracije na tržišta u razvoju, gdje nova srednja klasa ima sve više novca.
Zanimljivo je da tvrtka istovremeno ulaže u održivi razvoj. Svi novi butici trebali bi biti ugljično neutralni do 2030. godine. Zvuči kao marketinški trik, ali zaista ulažu u solarne panele, sustave za recikliranje i lokalne materijale.
Digitalizacija također napreduje punom parom. AR isprobavanje nakita, online preuzimanje u trgovini, čak i pop-upovi u metaverzumu. Malo mi je čudno što luksuzni brend radi stvari u virtualnoj stvarnosti, ali mlađi kupci to očekuju.
Tržište luksuza vjerojatno će se konsolidirati oko nekoliko najvećih igrača. Hermès je u dobroj poziciji da bude jedan od lidera. Pitanje je samo hoće li uspjeti zadržati ekskluzivnost uz takvu ekspanziju.
Na kraju se sve svodi na to da luksuza ima sve više, ali pravi luksuz i dalje ostaje rijedak. Hermès se za sada s tim paradoksom nosi prilično dobro.
Naxx
lifestyle urednik
Luxury Blog









Ostavite komentar