Priča o Philippu Pleinu – dizajneru s poslovnim mudama!
Prije samo nekoliko godina nitko nije čuo za njega. Danas priča o Philippu Pleinu jasno pokazuje kako možete postići vrtoglav uspjeh na modnom tržištu. Razbijajući kalupe i okvire koje nam drugi dizajneri nameću, Plein je otvorio oči svim kreativcima svijeta.
Danas je logo lubanje popularan brend, poznat u cijelom svijetu. Možda mnogi od vas ne podnose ili su čak alergični na njegove kreacije. Jedno je sigurno, on zaslužuje veliko poštovanje zbog načina na koji pristupa svom poslu.
Priča o Philippu Pleinu – sve je počelo u Njemačkoj
Kada ste rođeni u Münchenu, u obitelji inteligencije, vaš plan djelovanja strogo definira vaš otac liječnik. Mladi Plein poslan je u elitnu školu Schloss Salem Alma. Dok je studirao pravo, odlučio je krenuti u izradu luksuznih kreveta i stolova za pse.
Naslijedio ga je od djeda20.000 njemačkih marakaa 1998. godine otvara tvrtku za proizvodnju namještaja. Koristeći obiteljsko bogatstvo na ovaj način.
U svojim dizajnima koristio je visokokvalitetnu krokodilsku kožu. Često je nakon tapeciranja radne ploče ostalo puno materijala. Tada je došao na ideju kreiranja ekstravagantnih torbi koje su zadivile mnoge.
Valjda je već znao gdje mu je mjesto i što želi raditi. Mislim da u životu nema slučajnosti, priča Philippa Pleina to jasno dokazuje. Najvažnije je pokrenuti nešto što vas stvarno uzbuđuje i što volite. Dizajn namještaja bio je prirodan put u svijet visoke mode s velikim M.
Prijelomni trenutak za dizajnera – priča Philipp Plein
Svatko od nas ima svoje vrijeme i treba ga maksimalno iskoristiti. Takvo razdoblje dogodilo se za Plein 2003. godine na sajmu mode i dizajna – Premiere u Düsseldorfu. To je jedan od najvećih događaja u Njemačkoj i određuje što ćemo nositi sljedeće sezone.
U to vrijeme prodavao je namještaj, proizvode za pse i kožne torbe.
Philipp u Düsseldorfu prodao je svoje proizvode u samo jednom danu 100 00 eura!!! Doduše, ovo je nevjerojatan rezultat za nekoga tko se tek počinje baviti ovim poslom. Zlatno dijete mode? Hmmmm, ne znam, ali jedno je sigurno da Plein ima muda…
Sljedeće godine na istom sajmu nastupa s znatno proširenom i cjelovitom ponudom. Imao je proizvode za djecu, žene i muškarce. Ipak, najveću senzaciju izazvale su vojničke jakne ukrašene lubanjom od Swarovski kristala. Philipp je smislio previsoku cijenu od nekoliko stotina eura za jednu jaknu. I što? I ništa – pobjegli su kao voda.
Postali su toliko popularni da su u roku od nekoliko mjeseci odustali milijun eura!
Ovako se počinjete penjati uz vrlo visoke ljestve. Sljedećih godina ide samo na bolje i sve ukazuje na to da je priča o Philippu Pleinu san većine mladih dizajnera.
Kako priča o Philippu Pleinu utječe na inovativan pristup svijetu mode?
Ovaj 39-godišnji Nijemac brzo je shvatio ogromnu moć društvenih mreža. A također i nekonvencionalne ideje i zvijezde koje danas odlučuju o svemu. Nije bajka da je Plein jednu od svojih predstava organizirao u bordelu. A govorilo se o tome dobro ili loše – jedno je sigurno – pričalo se glasno. Philippplein pretpostavlja da je sve slično.
Zato je njegov pristup promoviranju svog brenda jedan veliki odmak od konvencija.
2006. zaštitna lica njegove kampanje bili su Marcus Schenkenberg i Naomi Campbell. Troškovi utrošeni na svjetske zvijezde brzo su se isplatili. Plein je shvatio da ime čini veliku razliku.
Sljedećih godina surađivali su s Chrisom Brownom, Linsday Lohan, Edom Westwickom, Terryjem Richardsonom, Grace Jones, Iggy Azaleom, Snoop Doogom i mnogim drugim slavnim osobama. Da biste dobili 50 centi za otvaranje svog butika, morate potrošiti puno novca. Philipp to savršeno razumije i ne žali ni za potrošenim eurom.
Priča o Philippu Pleinu pokazuje koliko je danas važna promocija i sve što je vezano uz izlaganje brenda svijetu. Osim činjenice da ćete dizajnirati kožnu jaknu za 2000 PLN. eura, morate imati plan – kako to prodati. Nije dovoljno nešto iskriviti, nazvati glupim i čekati uspjeh.
Dizajner to savršeno razumije, učinkovito se snalazeći u šipražju luksuznog marketinga. Njegove modne revije jedan su drugačiji svijet koji je sada drugima teško uhvatiti korak.
Zanima me tko od današnjih dizajnera ulaže od 1,5 do 3 milijuna eura za svoju reviju?
Valjda je to sada tako ustrojeno – nema novca, nema mase. U doba svega, morate se istaknuti. Čak i kada imate nešto vrlo jedinstveno, ekscentrični marketing košta!
Philipp priređuje pravi show. Ogromne površine pretvara u pravu i jedinstvenu predstavu. Najveće i najuzbudljivije što se dogodilo bila je temaRoller – Coaster, kaubojski grad, show s vojnom postrojbom, Monster Truck, skate park i bazen sa skijama i jet skijima.
Rijetkost je vidjeti tako velike pothvate u svijetu mode. Ali radi! Brand Philipp Plein već nekoliko godina dobiva vrijednost poput dobrog talijanskog vina.
Kako prodati jaknu za 80.000 dolara?
I tu počinje ples pingvina. Pleinovi proizvodi skupo koštaju, ali možda je to i vrsta drugosti koju predstavlja, tko zna…
Cijena majica kreće se od nekoliko stotina zlota, obično od 800 do 1000 do 2000 zlota. Iznos od 2,3 tisuće PLN do prosječnih 8,9 tisuća PLN. PLN – ovo je cijena za jaknu.
Cipele obično koštaju 2300 PLN. Za većinu ljudi te su cijene previsoke, ali ne za sve. Poznajem mnoge ljubitelje ovog brenda i iznos koji potroši na odjeću Philipp Plein je samo iznos koji im nije bitan.
Jedan od najskupljih proizvoda je jakna vrijedna 80.000 PLN. dolara. Izrađen je od krokodilske kože i nerca. Čini se utopistički, ali ovaj model se već prodaje, jednostavno zar ne?
Plein otvoreno kaže da se prije Guccija ili Hermesa fokusirao na online prodaju. Internetske trgovine i sva prodaja e-trgovine donose tvrtki do 14 milijuna dolara godišnje. To je iznos koji bi neke nišne luksuzne marke trebale uzeti u obzir.
Njihova politika zabranjuje online prodaju. To mi je potpuno neshvatljivo i čini mi se da od toga danas nitko ne može pobjeći. Ako tvrdite da morate prodavati samo u stacionarnim trgovinama, pucate sami sebi u nogu – ”kratka lopta, brz set”!
Kratka povijest Philippa Pleina i njegovih butika diljem svijeta
Prema različitim podacima, marka ima oko 30 vlastitih butika, ostalo su franšize. Philipp ne štedi na dizajnu svojih stacionarnih trgovina, trošeći milijune na luksuznu atmosferu. Njegovo obilježje su najkvalitetniji materijali, poput mramora, kristala i velike kristalne lubanje.
Kupci vole kristalno veliko lubanja, često se fotografirajući s njom. Ovo je nešto vrlo Plein – stalna selfie točka u njegovim buticima.
Svako prodajno mjesto marke nalazi se na izvrsnoj lokaciji. U Londonu se Philipp Plein smjestio u New Bond Street. Njegov izložbeni prostor ima 3 kata i 350 četvornih metara. Uloženo 3,5 milijuna eura Svakako će se isplatiti s kamatama.
Što određuje uspjeh Pleina?
Njegovu odjeću nose najveći igrači estrade, među kojima su Victoria i David Beckham, Jennifer Lopez, Dima Bilan Timati i mnoga druga poznata lica. Danas je to svjetski brend, au posljednje vrijeme vrlo poželjan među ljubiteljima mode.
Proizvodi Philippa Pleina bili su veliki uspjeh. Gdje je recept? Svakako jedinstven temeljen na široko shvaćenoj pop kulturi. Referenca na poznate junake kao što su Superman, Batman ili drugi likovi iz bajki.
Jer svatko se od nas poistovjećuje s određenim izmišljenim supermenima… No to vjerojatno nije glavni pokretač ovog poznatog brenda. Philipp Plein savršeno je naučio pravila igre u kojoj se morao istaknuti.
Njegov stil je rušiti određene barijere na iznimno topao i vrlo individualan način. Mnogi od dizajniranih proizvoda su ekscentrični, ali u isto vrijeme mogu se nositi svaki dan.
Za mene je priča o Philippu Pleinu primjer kako se danas dobro posluje. U 21. stoljeću nije lako brzo stvoriti tako poznatu marku odjeće kao što je ona sama. A ako potrošite 500 eura na majicu, to je znak da ste povjerovali u priču ove nevjerojatne dizajnerice.
Ostavite komentar