Povijest marke Louis Vuitton
Louis Vuitton je brend koji se trenutno smatra jednim od najcjenjenijih, najprepoznatljivijih i identificiran s bezvremenskim luksuzom. Zaštitni znak sa slovima LV tražen je i vrlo poželjan objekt u gotovo svim zemljama svijeta. Zbog svoje ogromne i stalne popularnosti,Brand Louis Vuittontakođer je jedan od najkrivotvorenijih na svijetu.
Koji su bili počeci povijesti marke Louis Vuitton?
Svaka priča ima početak: Louis Vuitton proizvodi debitirali su na tržištu 1854. godine. U početku se brend povezivao samo s proizvodnjom smeđih torbica potpisanih zlatnim inicijalima LV, no s vremenom je jačao i širio ponudu.
Osnivač brenda bio je Louis Vuitton, koji je imao priliku usavršiti svoje jedinstvene vještine izrade u tvornici Monsieur Marechal u Parizu.
Tamo se u početku bavio pakiranjem, a 1854. godine otvorio je vlastiti lokal koji je nudio usluge pakiranja dvorske odjeće u kovčege (popularan trend u 19. stoljeću). Tada je počeo eksperimentirati i raditi na dizajnu kofera i putnih torbi. Već tada se specijalizirao za modu.
Louis Vuitton i prva torba koja nije nalik nijednoj drugoj
Godina 1858. donijela je pravi proboj u modi. Tada je Louis Vuitton izdao inovativni pravokutni kovčeg izrađen od lakšeg materijala – platno bez mirisa nadmašilo je kožni prtljažnik i postalo pokazatelj nove kvalitete.
Snaga Louis Vuittona brzo je rasla – nasljeđe osnivača marke nije prokockalo svoj potencijal.Godine 1892. upravljanje tvrtkom Loius Vuitton pripalo je njegovom sinu Georgesu.
Upravo je potomak slavnog dizajnera proširio skupinu primatelja luksuznih proizvoda i otvorio prvu trgovinu u Londonu. Od tada je lokacija u Oxford Streetu omogućila široku ekspanziju brenda diljem svijeta.
Louis Vuitton s poznatim logotipom Monogram Canvas
Velika popularnost brenda u svijetu brzo je dovela do pokušaja krivotvorenja, pa je Georges Vuitton došao na ideju da osmisli poseban logo. Osim toga, potomak slavnog utemeljitelja brenda razvio je i posebnu šifru brave za kovčege te predstavio prvu Louis Vuitton mekanu torbu.
Snaga brenda Loius Vuitton u trećoj generaciji
1914. godina i otvaranje trgovine na Champs Elysées u Parizu dodatno su ojačali poziciju brenda u svijetu. Luksuzne torbe i koferi s potpisom Loius Vuitton vjerojatno nikada neće izaći iz mode. Ovo je elegancija koju mogu posjedovati samo pravi poznavatelji ljepote
Ostavite komentar