Tržište luksuza na internetu – kakvo je zapravo?

luksuzno tržište na Internetu

Tržište luksuza na internetu ima mnogo oblika i za svakoga znači nešto drugačije. Nekome kvalitetna odjeća, a nekome najudobnija sofa na svijetu. Internet je mjesto gdje vam je luksuz dostupan na dohvat ruke, ponekad čak i dostavljen na kućnu adresu.

Internet je prepun trgovina koje nude luksuz u obliku odjeće najviše kvalitete. One najbolje najčešće stvaraju poljski dizajneri koji, kako bi se istaknuli i bili poznati na tržištu, najveći naglasak stavljaju na kvalitetu. Luksuznost ovih artikala ogleda se iu originalnom dizajnu, zahvaljujući kojem svaki od njih pokazuje da je kupljen u tipičnoj luksuznoj trgovini.

Vjerojatno najveća stvar koja se može spomenuti,Tržište luksuza na Internetu su nekretnine.Ovo tržište je pod opsadom već nekoliko godina, a glavni klijenti agencija za nekretnine su poznate osobe i zvijezde svjetskog ranga. To su ljudi koji su spremni platiti gotovo bilo koji novac za luksuz. I tako za nekoliko milijuna dolara možete kupiti prekrasnu kuću od preko 1000 četvornih metara, koja se nalazi u Hollywood Hillsu.

Ekskluzivne nekretnine i tržište luksuza na internetu?

luksuzno tržište u Poljskoj

Ima li većeg luksuza od mogućnosti provesti svoj život u tako prekrasnoj nekretnini?Naravno, na poljskom internetskom tržištu postoji i nekoliko agencija za nekretnine koje nude luksuz prilagođen poljskim uvjetima – to su obično vile izgrađene na periferiji najvećih gradova. Napravljeni po američkom uzoru, imaju bazene, privatno osiguranje i, primjerice, kino dvorane. Sve to možemo vidjeti putem online kataloga agencija za nekretnine.

Ako smo već kod nekretnina, vrijedi spomenuti luksuz po mjeri naših potreba, odnosno butike koji nude elemente interijera uvezene iz najudaljenijih kutaka svijeta. Talijanske sofe, američki namještaj, futuristički stolovi, skandinavski kreveti i mnogi, mnogi drugi proizvodi ove vrste čine svaki interijer našeg doma sinonimom za riječ “luksuz”.

Tržište luksuza na Internetu i luksuzni multisektorski butici?

Osim luksuzne odjeće i nekretnina, na internetu možemo pronaći i mnogo manje svakodnevne stvari koje su također sinonim za luksuz. To je slučaj s online trgovinama delikatesama koje nude hranu. Na poljskom online tržištu postoji nekoliko konkurentskih trgovina koje nude luksuzne proizvode uvezene iz inozemstva. Njihova prisutnost čak iu najsofisticiranijim restoranima u Poljskoj pravi je luksuz.

Sve to možemo imati kod kuće uz nekoliko klikova na odgovarajućim web stranicama. Osim prehrambenih proizvoda, luksuzno tržište na Internetu uključuje i alkohol, koji u mnogim stručnim krugovima, uz logo odgovarajuće robne marke, predstavlja odrednicu pozicije i govori o tome kako pojedina osoba doživljava luksuz. Ovo je važno tijekom važnih uredskih sastanaka ili konferencija.

Automobili, zrakoplovi i jahte – uključuje li to online tržište luksuza?

luksuz na internetu

Jednim klikom miša možete se naći u luksuznoj trgovini koja nudi najskuplje automobilsko blago na svijetu. Automobili poput Bentleya, Ferrarija ili Lamborghinija perjanica su ponude takvih butika. Neće imati problema onaj tko sanja najnoviji helikopter vrijedan nekoliko milijuna dolara ili ekskluzivnu jahtu dugu nekoliko metara. Široka ponuda luksuza na Internetu zapanjujuća je.

Premium i super premium ture

Internetsko tržište luksuza ne odnosi se samo na materijalne stvari, ali i one koje ne možemo dirati, ali ih možemo koristiti ograničeno vrijeme. Mislimo, među ostalim, na luksuzne turističke agencije. Nude kraće ili duže boravke na mjestima poznatim po luksuzu. Najluksuznije destinacije su, primjerice, Bora-Bora, Bali i Sejšeli. Njihova najveća prednost je činjenica da je vrijeme u ovim najpoznatijim destinacijama za odmor pravi luksuz, pogotovo s obzirom na trenutne vremenske prilike u Poljskoj. Sunce 365 dana u godini, najskuplja pića i najljepša boja vode koju možemo zamisliti…

Dakle, dame i gospodo, luksuzno tržište na Internetu postoji više od desetak godina i dobro mu ide.