Marka Rolex – švicarska želja kod muškaraca
Za neke je to udobnost posjeda, za druge miran život, možda slava. Samo mi sami znamo što je riječ luksuz i koliko asocijacija budi. No očito je da je jedan svjetski brend skovao ovu uzbudljivu frazu. Marka Rolex ono o čemu ovdje govorimo svakom tipu znači koliko i želja i ovo nije pretjerivanje.
Zašto se ovo ime tako jasno povezuje s nečim vrlo elitnim?
Jesu li to dugotrajni marketinški napori ili možda tipično muška fascinacija nečim što nije za svakoga? Odgovor – baš kao i samo pitanje – nije lak, jer je uspjehu pridonijelo mnogo faktora.
Čini mi se da je marka Rolex prije svega simbol u povijesti urarstva. Izvanredan i herojski pionir koji se oslanjao na svoje ideje i tehnologije koje su bile nezemaljske za ono vrijeme.
Godine 1926. napravljena je prekretnica u povijesti satova, kada je sat zatvoren u kućište otporno na vodu i prašinu i nazvan Oyster. Naravno, nisu svi vjerovali da se takva inovacija može proizvesti, pa ju je brend Rolex odlučio iskoristiti.
Godinu dana nakon prve proizvodnje, mladi Mercedesov plivač Gleitze dokazao je da je potpuno vodootporan. 10 sati je drznik plivao u kanalu s proizvodom Rolex a sat je preživio smioni pokušaj u savršenom stanju.
Zato je brend Rolex preteča i pravi gladijator, kakvog se danas malo tko sjeća!
Nakon uspješnog pokušaja plutanja u kanalu, tvrtka je slijedila ovaj impuls. Njegov marketing predstavlja poznate sportaše i još hrabrija postignuća, naravno u pozadini sa Rolex satovima.
Osim same činjenice preleta Everesta, zadržimo se na trenutak i na pokušaju obaranja brzinskog rekorda. Godine 1935. Sir Malcolm Campbell, jedan od najbržih svjetskih vozača, postavio je rekord od 300 milja na sat, ili približno 485 km/h, kopnene brzine na Bonneville Salt Flats u Utahu.
Kao što pogađate, nosio je ovaj elitni švicarski sat, a brend Rolex slavio je još jedan uspjeh.
Bilo je još mnogo sličnih uspjeha, poput prvog sata na samonavijanje, Datejusta. Godine 1945. to je bilo nešto neobično i vrlo inovativno. Danas, da bi postojala, marka Rolex se mora natjecati s mnogim vrlo dobrim tvrtkama.
Makar iz vrlo jednostavnog razloga, Rolex satovi više nisu ručni rad. Što mnogi znalci smatraju slabošću.
To ne mijenja činjenicu da je brend Rolex, prema posljednjim rezultatima Reputation Institutea, najuglednija tvrtka na svijetu.U njihovom poretku je bio prvi u gradu i to je jasan signal tko ovdje dijeli karte.
Ljudi vole Rolex zbog onoga što jest i ništa se to neće promijeniti u skorije vrijeme.
Ostavite komentar