“Les Gastons Vuitton Gourmette”

Les Gastons Vuitton Gourmette
Fotografija elle.com

“Les Gastons Vuitton Gourmette” – to nije samo ime, to je poziv na ekskluzivno putovanje kroz povijest i stil brenda Louis Vuitton. Ova jedinstvena linija nakita, koju je kreirala neusporediva Francesca Amfitheatrof, posveta je ostavštini Gaston-Louis Vuittona, nasljednika treće generacije, kojem brend duguje svoju jedinstvenost. Posljednji dio imena, u slobodnom prijevodu, može značiti i mali nakit i suptilan stav ili elegantan stil života. Ova Louis Vuitton muška linija kombinira obje definicije u savršenom plesu elegancije, postavljajući nove standarde elegancije za modernog muškarca.

U potrazi za inspiracijom

Autor nove linije muškog nakita je Francesca Amfitheatrof, umjetnička direktorica za satove i nakit Louis Vuitton. Također je poznata dizajnerica nakita, poznata po svom izuzetnom talentu i jedinstvenom osjećaju za stil. Njezini radovi simbol su inovativnosti i elegancije, stječući prepoznatljivost na svjetskom modnom tržištu. Kao umjetnički direktor Amfitheatrofa nastavlja svoju strast stvarajući jedinstvene kolekcije koje obogaćuju svijet mode novim odrednicama stila i ljepote. Kada je počela tražiti inspiraciju za svoju debitantsku kolekciju muškog nakita, nije se osvrnula na popularne umjetnike, slavne osobe ili influencere.

Louis Vuitton okreće se muškom nakitu
Fotografija panorama.it

Umjesto toga, pozornost je usmjerila na korijene brenda Louis Vuitton, gdje je inspiraciju pronašla u povijesti i nasljeđu obitelji Vuitton. Njezino istraživanje dovelo je do usamljenog nasljednika treće generacije koji je na kraju preuzeo kontrolu nad markom: Gaston-Louis Vuitton. I upravo je njegova priča postala polazište stvaranja. Amfitheatrof, inspiriran korijenima brenda, u njega je unio suptilnu dozu prošlosti, stvarajući moderna remek-djela koja krase otmjene muškarce.

Zaboravljeni član obitelji Vuitton

Rođen je 1883. godine, kao praunuk osnivača brenda i odigrao je ključnu ulogu u razvoju tvrtke u 20. stoljeću. Zaslužan je za brojne inovacije u području prtljage i putovanja. Njegovi su napori doveli do širenja osebujnih uzoraka i proizvodnih tehnika, poput monograma LV. Uz to, Gaston je proširio marku, uvodeći nove linije proizvoda i šireći se na međunarodna tržišta.

Malo je podataka o njegovom životu, ali tvrtka često ističe da je u proizvodnju kožnih proizvoda unio svoj jedinstveni, šaljivi stil. Iako nije imao potomstvo, fotografija na kojoj on kao stariji čovjek s brkovima, objema rukama kima prema kameri, upućuje na razigran pristup životu. “Njegov otac i djed bili su ozbiljni poslovni ljudi, ali Gaston je bio kreativan karakter, pun humora i ironije.” – rekla je u intervjuu Francesca Amfitheatrof. “Mislim da je ovaj aspekt danas vrlo privlačan mladim potrošačima. Uostalom, U svakom od nas postoji mali Gaston.” Privjesci u njegovoj posljednjoj kolekciji nakita, nazvanoj Les Gastons Vuitton, nastavljaju ovo nasljeđe, pružajući modernu referencu njegovim ekscentričnim idejama

“Les Gastons Vuitton Gourmette” – Prvi pravi pristup muškom nakitu

Osim nekoliko bespolnih dizajna visokog nakita, 18 novih komada u kolekciji označava prvi službeni pohod brenda na muški nakit. Amfitheatrof je naglasio da iako su projekti usmjereni na muškarce, mogu biti za sve. “Želio sam stvoriti nešto tako univerzalno i ležerno kao što su traperice” – pojasnila je osvrćući se na četiri elementa izrađena od plavog titana i žutog zlata: ogrlicu u obliku privjeska, prsten s motivom slagalice i privjesak s karikaturističkom olovkom ukrašen ugraviranim monogramom LV.

Nova Les Gastons Vuitton Gourmette linija muškog nakita
Fotografija panorama.it

Motiv monograma integriran je u iglu i jedan dio kovčega, što je nadahnulo dijamantne postavke korištene u naušnicama, privjesku i narukvici s lančićem. Cijene proizvoda kretat će se od 1.900 eura za jednu naušnicu do 145.000 eura za Gourmette ogrlicu. Zadnji izrađen je od bijelog zlata, ukrašen 13-karatnim pavé dijamantima i laserski izrezan. Kolekcija “Les Gastons Vuitton Gourmette” bit će dostupna na odjelima muškog i luksuznog nakita u trgovinama brenda.