Laura Vita – koja je to firma?

Laura Vita Koja je to firma
Fot. lauravita.com

U modi sve češće tražimo ne samo funkcionalnost, već i emocije koje nam omogućuju da izrazimo sebe. Laura Vita je brend koji je od samog početka stavio naglasak na boje, uzorke i nekonvencionalan pristup obući i modnim dodacima. Njezini modeli su više od klasične ponude obuće – to je manifest individualizma, hrabrosti i ljubavi prema umjetnosti. Nije stoga iznenađenje da već godinama osvaja srca žena diljem Europe koje žele istaknuti svoj stil i doživljavaju modu kao osobni jezik.

Laura Vita: počeci brenda i njegova filozofija

Laura Vita je francuski luksuzni brend čija je priča započela 2004. godine na sjeveru Francuske. Njezin osnivač imao je neuobičajenu pozadinu za modnu industriju. Bio je biolog i liječnik, a u svijet obuće ušao je zahvaljujući fascinaciji bojama, strukturama i harmonijom prisutnima u prirodi. Umjesto da slijedi utabanu stazu dizajniranja „praktičnih” cipela, odlučio je spojiti znanstvenu osjetljivost na detalje s umjetničkim pristupom formi i boji. Upravo ta drugačija perspektiva postala je temelj brenda.

Samo ime također nosi dublju simboliku nego što se na prvi pogled čini. „Laura” potječe od latinskog „laurus” – lovora, koji je stoljećima bio simbol pobjede, slave i prestiža, dok „Vita” znači život. Spoj tih dviju riječi savršeno odražava duh brenda: stvarati projekte koji su pobjednički u svojoj originalnosti, a istovremeno odišu radošću i energijom. Ovo nije trebao biti brend koji kopira prolazne trendove ili reagira na kratkotrajne hirove tržišta. Od početka je cilj bio izgraditi vlastiti jezik i hrabri dizajn koji, umjesto da se uklapa u pozadinu, potiče maštu.

Obuća Laura Vita
Fot. lauravita.com

Igra bojama i uzorcima

Marka daje prednost umjetničkoj slobodi, promatrajući modu kao prostor za eksperimentiranje i pričanje priča kroz boje i teksture. Njezini proizvodi ističu se bogatstvom boja, kontrastnim kombinacijama i nekonvencionalnim detaljima koji odmah privlače pažnju. Dizajneri se ne boje intenzivnih nijansi crvene, ljubičaste, tirkizne ili zelene, a često ih spajaju u hrabre, naizgled iznenađujuće kompozicije. Upravo zahvaljujući toj estetici, svaka cipela ili torba Laura Vita postaje više od običnog dodatka. Postaje manifest individualizma.

U kolekcijama brenda dominiraju cvjetni i botanički motivi, koji odražavaju fascinaciju prirodom. Pojavljuju se tako cvjetni vezovi, utisnuti listovi, šarene aplikacije koje podsjećaju na akvarelno slikarstvo. Uz njih se mogu pronaći i geometrijski ili etno motivi, koji projektima daju dozu putničke priče. Često se koriste i neočekivane kombinacije materijala: glatke kože s lakiranom, antilopa s tkaninom ili patchwork umetaka s printovima. Zahvaljujući tome, obuća dobiva strukturu i dubinu, a svaki model ističe se jedinstvenim karakterom. Filozofija brenda temelji se na uvjerenju da moda prije svega treba donositi radost i slobodu. Zato se dizajneri ne ograničavaju na ono što trenutno diktiraju sezonski trendovi.

Oglas
Modivo Hr

Laura Vita i njezina bogata ponuda

Asortiman brenda izuzetno je širok i obuhvaća obuću za svako godišnje doba i priliku. U kolekcijama Laura Vita mogu se pronaći gležnjače, čizme, polucipele, sneakersice, balerinke, sandale i natikače, a ponudu upotpunjuju torbe i sitni modni dodaci. Ono što izdvaja ove proizvode je velika raznolikost. Svaki model dostupan je u nekoliko kolorističkih varijanti, često i u različitim materijalnim izvedbama. Dizajneri se ne ograničavaju na jedan tip dizajna. Uz suptilnije i klasičnije modele nastaju i izuzetno hrabre varijante, koje postaju središnjom točkom stylinga. Tako žena može odlučiti želi li odabrati udobnost i minimalizam ili snažan, umjetnički naglasak.

Ponuda brenda ima još jednu važnu značajku – univerzalnost. Cipele Laura Vita savršeno pristaju i uz svakodnevne kombinacije, uparene s trapericama ili jednostavnom haljinom, ali i u zahtjevnijim prilikama, poput večernjeg izlaska ili festivalske zabave. Mnogi modeli imaju promišljene krojeve koji osiguravaju udobnost tijekom cijelog dana, a istovremeno zadržavaju dekorativni karakter. Zahvaljujući tome, proizvodi brenda nisu sezonski dodatak koji odgovara samo jednoj vrsti prilike, već postaju dio garderobe koji vas prati svakodnevno i za posebne prilike.

Udobnost koja ide ruku pod ruku s dizajnom

Udobnost je temelj filozofije Laura Vita. Iako upečatljiva estetika dolazi do izražaja u dizajnu, brend nikada ne zaboravlja da obuću prvenstveno nosimo svakodnevno i po mnogo sati. Gornjišta su dizajnirana tako da se prirodno prilagođavaju obliku stopala, što osigurava stabilnost i uklanja rizik od žuljeva. Mekani ulošci ublažavaju svaki korak i podupiru pravilan položaj stopala, a dobro izbalansirane pete i platforme olakšavaju održavanje ravnoteže. Ova kombinacija funkcionalnih rješenja i profinjene estetike čini da originalne cipele Laura Vita biraju žene koje ne žele odustati ni od udobnosti, ni od upečatljivog izgleda.

Izuzetne tenisice od Laura Vita
Fot. lauravita.com

Ne može se zanemariti ni kvaliteta materijala korištenih u proizvodnji. Brend prvenstveno koristi prirodnu kožu, koja je izdržljiva, prozračna i prilagođava se stopalu. Posebna pažnja posvećena je i pažljivoj izradi, što se vidi u svakom šavu i aplikaciji. Zahvaljujući tome čak i najukrašenije zimske cipele ostaju praktične i izdržljive. Upravo ta ravnoteža između umjetničkog dizajna i svakodnevne udobnosti čini da obuća Laura Vita pronalazi mjesto u ormarima žena svih generacija. Za neke je to modni izbor, za druge ulaganje u udobnost, a najčešće – oboje istovremeno.

Ekološka svijest i odgovornost

Današnje klijentice sve češće očekuju od modnih brendova nie samo lijepe dizajne, već i odgovoran odnos prema okolišu. to savršeno razumije i poduzima konkretne korake kako bi njezino poslovanje bilo održivije. U proizvodnji ograničava upotrebu plastike, a kutije i ambalaža izrađuju se od recikliranih materijala ili materijala s odgovarajućim certifikatima. Brend stalno traži nova rješenja koja će smanjiti ugljični otisak, a pritom neće narušiti kvalitetu konačnih proizvoda.

Jednako je važno i kako brend pristupa proizvodnom procesu. Laura Vita ne ide na masovnu proizvodnju, već surađuje s manjim radionicama gdje je rad pažljivije nadziran i u skladu s etičkim načelima. Ovakvo rješenje omogućuje ne samo bolju kontrolu kvalitete, već i podržava lokalne zajednice u kojima nastaju kolekcije. Zahvaljujući tome, obuća dobiva jedinstven karakter – svaki model nastaje na temelju zanatske preciznosti, a ne anonimne proizvodne linije. Ovakav pristup jača imidž brenda kao svjesnog i odgovornog. A to je suvremenim potrošačicama jednako važno kao atraktivan dizajn ili udobnost.

Laura Vita i njezin jedinstveni dizajnerski stil