Ferrari odlučuje prihvatiti plaćanja u kriptovalutama

https://www.pexels.com/pl-pl/zdjecie/krzyw-luksus-marka-logo-12467788/
izvor: www.pexels.com

Nakon kolapsa Terra Luna ekosustava, neuspjeha FTX mjenjačnice i brojnih neuspjeha, industrija kriptovaluta konačno vidi svjetlo na kraju tunela i iz svijeta dolazi sve više pozitivnih informacija!

Što je najvažnije, najveći igrači poput Tesle, Applea i Ferrarija zainteresirani su za digitalnu imovinu. Potonji se nedavno pridružio entuzijastima Web3, ali s praskom!

Ferrari daje zeleno svjetlo kriptovalutama

Dana 14. listopada svijet je čuo sjajne vijesti – Ferrari je počeo prihvaćati plaćanja kriptovalutom za svoje luksuzne sportske automobile u SAD-u. Osim toga, tvrtka namjerava proširiti program na Europu na zahtjev svojih imućnijih klijenata.

Bio je to vrlo hrabar korak od strane tako poznatog proizvođača automobila. Velika većina najvećih tvrtki drži se podalje od kriptovaluta. Zašto? Jer volatilnost cijena Bitcoina i drugih tokena čini ih nepraktičnima za trgovanje. Osim toga, digitalna imovina ne podliježe jedinstvenim propisima i izvor je velike potrošnje energije. Time se učinkovito sprječava njihovo širenje kao sredstva plaćanja.

Prisjetimo se situacije iz 2021. godine kada je drugi proizvođač (električnih) automobila, Tesla, počeo prihvaćati plaćanja u Bitcoinima. To je još bilo tijekom prethodnog tržišta bikova, što je rezultiralo značajnim porastom cijene Bitcoina. Nažalost, nedugo nakon ovog događaja, izvršni direktor tvrtke, Elon Musk, obustavio je ovu priliku iz ekoloških razloga.

Hoće li tako biti i s Ferrarijem?

Zanimljivo, Ferrarijev direktor marketinga i trgovine, Enrico Galliera, rekao je da Ferrari nije zabrinut zbog negativnog utjecaja ovakvog rješenja na okoliš. Dodao je kako je zahvaljujući uvođenju novog softvera i većem korištenju obnovljivih izvora ugljični otisak zanemariv.

“Naš cilj da do 2030. budemo neutralni ugljik je potvrđen”, rekao je Galliera u intervjuu.

Ferrari odgovara na potrebe kupaca

Ferrari je rekao da je odluka donesena kao odgovor na zahtjeve tržišta i trgovaca, budući da su mnogi kupci uložili u kriptovalute i željeli ih koristiti u izložbenim prostorima proizvođača.

Ova velika gesta Ferrarija nije samo naklon njegovim dugogodišnjim kupcima, već i otvara vrata novoj generaciji plaćanja i cijelom svijetu kriptovaluta. Možda će ova vrsta pothvata postati poticaj drugim brendovima da prihvate plaćanja u sve popularnijim digitalnim tokenima.