Dizajnerica Coco Chanel – nestaje li moda?

dizajnerica Coco Chanel
Fotografija vogue.com

Svaka žena želi se osjećati lijepom, njegovanom, elegantnom i jedinstvenom. U vremenima stotina trgovačkih lanaca i vala nekvalitetne odjeće koji nas preplavljuje, teško je odlučiti što nije toliko moderno koliko stilski. “Moda blijedi – stil ostaje” nije prazan slogan, to je životni moto jedne od najvećih modnih zvijezda – francuske dizajnerice Coco chanel.

Ovoj talentiranoj Francuskinji dugujemo jednostavan, a opet klasičan i elegantan, čak bezvremenski stil ženske mode. Kanon elegancije koju stvara Gabrielle Bonheur Chanel uključuje malu crnu haljinu koju bi svaka žena trebala imati u svom ormaru, elegantne kapute zvane trench coats te hlače na zvonce koje se svakih nekoliko godina vraćaju u milje mnogih poznatih dizajnera. Po principu manje je više, nema pretjeranih uzoraka i dodataka, sve je u stilu sportskog, francuskog šika, upotpunjenog niskom prirodnih bisera.

Odjeća i dodaci koje je kreirala dizajnerica Coco Chanel ne samo da izgledaju lijepo, već su i vrhunske kvalitete, što dodaje šarm njihovoj vlasnici.

Francuska coco chanel

Fotografija vogue.com

Boje koje je Chanel odabrao su crna, bijela, bež, zlatna i crvena. Usne prekrivene crvenim ružem, koje su bile zaštitni znak dizajnerice, danas se povezuju sa seksipilom kojeg, baš kao i samopouzdanja, ne manjka ženi koja koristi luksuznu šminku Coco Chanel. Bež boja označava prirodnu, zdravu nijansu kože koju dodiruje nježno sunce, dok se crna i zlatna već dugi niz godina smatraju elegantnima. Bijela boja označava svjetlost koja obasjava lice i ističe njegovu ljepotu.

Dizajnerska odjeća Coco Chanel nije sve?

Brend Coco Chanel nisu samo torbice, odjeća, šminka i parfemi, već i kreme, maske za lice i kozmetika za kupanje. Neke će možda iznenaditi činjenica da se u Chanelovom asortimanu nalaze i ekskluzivni bicikli, skije i snowboardi.

Coco chanel

Fotografija vogue.com

Iako je prošlo mnogo godina od kada se brend pojavio na tržištu, proizvodi francuske dizajnerice Coco Chanel još uvijek nazivaju luksuznim, a parfemi Chanel No 5, prvi parfem koji je kreirao Chanel, osvaja sljedeću generaciju svojom jednostavnošću i elegancijom. Parfemi i kozmetika, nekada dostupni samo zvijezdama kao što je Marilyn Monroe, sada su svima dostupni, jer u kolekciji mirisa Coco Chanel nalaze se i proizvodi za muškarce.