“Calvins or Nothing” – sportaši u glavnoj ulozi
Luksuzni brend Calvin Klein poznat je po prodaji visokokvalitetne sportske odjeće. Iz tog razloga poziva poznate sportaše u mnoge svoje reklamne kampanje. To čini kako bi promovirao svoje proizvode u kontekstu tjelesne aktivnosti, zdravog načina života i sportskog duha. Ove kampanje stoga imaju za cilj kombinirati imidž robne marke s vrijednostima i težnjama povezanim sa sportom. “Calvini ili ništa” ovo je još jedan pokušaj ovog koncepta. Kampanja je usmjerena na promociju linije donjeg rublja renomiranih imena iz područja sporta. Cilj mu je naglasiti estetiku i funkcionalnost donjeg rublja, istovremeno prenoseći sliku samopouzdanja, energije i aktivnog načina života.
Izgledajte i osjećajte se dobro
Brend savršeno dobro zna kako izgraditi pozitivan imidž na tržištu. On želi ovo učiniti povezujući svoje proizvode s tjelesnom aktivnošću, uspjehom i odlučnošću koju sportaši predstavljaju. Ova vrsta suradnje pridonosi stvaranju snažne veze između brenda i potrošača koji se identificiraju s vrijednostima koje zastupaju ljudi koji su snažno povezani s fizičkim radom. Kao što smo spomenuli, ovo nije prva kampanja koja želi popularizirati ove vrijednosti. Calvin Klein majstorski demonstrira lijepa, mišićava tijela odjevena u njezinu suptilno donje rublje koje laska figuri.
Calvin Klein poznat je po kultnoj kampanji “My Calvins” iz 2019., u kojoj slavne osobe, uključujući sportaše, poziraju u donjem rublju brenda. U ovoj kampanji, između ostalog, istaknuto je: tenisači, košarkaši, nogometaši i surferi, kao što su Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry i drugi. Marka je također bila službeni partner sportske odjeće za Major League Soccer (MLS), američku nogometnu ligu. U sklopu te suradnje kreirala je kampanje s nogometašima kao što su David Villa ili Graham Zusi.
“Calvini ili ništa” – što možemo očekivati?
Najnoviju kolekciju reklamiraju lica Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi i Mary Fowler. Ono što je gore spomenutim ženama zajedničko je da su sve profesionalne nogometašice. Svih pet igračica uspješne su u svijetu ženskog nogometa te predstavlja svoje zemlje na međunarodnoj sceni. Iako dolaze iz različitih zemalja (Morgan iz SAD-a, Kelly iz Engleske, Dali iz Alžira, Iwabuchi iz Japana, Fowler iz Australije), dijele strast prema nogometu i poznate su po svojim vještinama, talentu i predanosti razvoju ženskog nogometa. nogomet.
Sama kampanja, koju je ovjekovječila Brianna Capozzi, vodi nas u intimnu sferu svake žene, pokazujući njihovu nepokolebljivost samopouzdanje i senzualnost. Korištenjem ekspresivnih krupnih planova i punih kadrova Capozzi također naglašava različitost i višedimenzionalnost svakog pojedinca. Slavi njihovu snagu i ranjivost, što su važni elementi ove kampanje.
Kampanja je ovjekovječila glumačku postavu Calvina Kleina u modernom pamučnom donjem rublju. Sve to u kombinaciji s jednostavnim, visokim traper hlačama koje odnose se na klasične, jednostavne i široke stilove iz 90-ih.Dodatno, ne manjka skraćenih i klasičnih kamionskih jakni koje cijelom stajlingu dodaju karakter. Istaknute su i karakteristične majice s logom brenda koje su neizostavan element svake objavljene kolekcije. ” “Calvins or Nothing” uskoro će se pojaviti na društvenim mrežama Calvina Kleina, ali i na atraktivnim lokacijama diljem svijeta.
Ostavite komentar